Przetargi.pl
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie

SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7544823 , fax. 44 7544822
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
    ul. Partyzantów 30
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 7544823, fax. 44 7544822
    REGON: 30427200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.szpitalopoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie zadanie 1 – strzykawki i igły jednorazowego użytku, sterylne zadanie 2 – igły do biopsji, sterylne zadanie 3 – przyrządy do przetaczania sterylne zadanie 4 – sprzęt ginekologiczno-połozniczy, sterylny zadanie 5 – szczoteczki ginekologiczne, sterylne zadanie 6 – wstrzykiwacz do badań HSG zadanie 7 – kaniule dożylne poliuretanowe zadanie 8 – pakiet anestezjologiczny zadanie 9 – rurki intubacyjne, filtry, nebulizator zadanie 10 – mocowania do rurek zadanie 11- łączniki i wymienniki sterylne zadanie 12 – filtry do ssaków i wkłady zadanie 13 -pakiet do intensywnej terapii jednorazowego użytku, sterylny zadanie 14 – łaczniki bezigłowe do iniekcji zadanie 15- rękawice medyczne niesterylne zadanie 16- rękawice chirurgiczne zadanie 17- rękawice specjalistyczne zadanie 18- cewniki sterylne zadanie 19- drobny sprzęt zabiegowy zadanie 20- drobny sprzęt jednorazowego użytku zadanie 21- pojemniki zadanie 22- worki zadanie 23- worki stomijne zadanie 24- jałowe zestawy do procedur medycznych zadanie 25- dreny sterylne zadanie 26- zestaw do procedur chirurgicznych zadanie 27- zestaw do endoskopowej gastrostomii zadanie 28- zestaw do stymulacji serca zadanie 29- sprzęt jednorazowy do spirometrii zadanie 30-maski jałowe jednorazowego użytku zadanie 31 – pakiet do hemofiltracji sterylny zadanie 32- pakiet intensywnej terapii zadanie 33- sprzęt do inwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego zadanie 34– higiena pacjenta, sprzęt jedn. użytku zadanie 35 – systemy do ogrzewania zadanie 36 - nakłuwacze zadanie 37 – pakiet ratownictwa medycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Załącznik nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. b) Wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. c) Wypełniony Załącznik nr 4 do SIWZ formularz asortymentowo-cenowy. d) Oświadczenie o obowiązku podatkowym ( tzw. odwrócony podatek VAT) Załącznik nr 3 do SIWZ e) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach