Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Z techniką w przyszłość" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zespół Szkół Technicznych im. Gen. Zygmunta Bohusza-Szyszko ogłasza przetarg

  • Adres: 22100 Chełm, ul. Graniczna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 603 931 , fax. 825 603 931
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych im. Gen. Zygmunta Bohusza-Szyszko
    ul. Graniczna 2
    22100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 825 603 931, fax. 825 603 931
    REGON: 18278000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zst.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Miejska Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Z techniką w przyszłość" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Z techniką w przyszłość" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę n/w sprzętu: 1/ Zestaw komputerowy do pracowni informatycznej - 15 szt.; 2/ Zestaw komputerowy do pracowni elektrycznej - 11 szt.; 3/ Zestaw komputerowy do pracowni graficznej - 10 szt.; 4/ Laptop - 11 szt.; 5/ Drukarka laserowa ze skanerem i kopiarką A4 - 2 szt.; 6/ Drukarka laserowa - 1 szt.; 7/ Drukarka atramentowa - 1 szt.; 8/ Skaner płaski - 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie regenerowany i nie naprawiany, dostosowany do pracy przy napięciu zasilającym obowiązującym w Polsce oraz musi pochodzić z oficjalnego źródła sprzedaży producenta na rynek polski. 4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym minimalnym wymaganiom sprzętu w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia na własny koszt sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego – Zespół Szkól Technicznych im. generała Zygmunta Bohusza - Szyszko, ul. Graniczna 2, 22-100 Chełm. 7. Odbioru ilościowego i jakościowego dokona pracownik Zamawiającego. Wszelkie zakwestionowane produkty zostaną ujęte w protokole przyjęcia i muszą być wymienione w ciągu 5 dni. 8. Wykonawca gwarantuje w ramach serwisu gwarancyjnego poprawne działanie sprzętu przez okres gwarancji określony w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku uszkodzenia w okresie gwarancji urządzenia będącego przedmiotem zamówienia, do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie na własny koszt naprawy lub wymiany tego urządzenia w możliwie najkrótszym terminie, jednak nie dłużej niż w ciągu 30 dni, zgodnie z niżej opisaną procedurą: a) Zamawiający zgłosi Wykonawcy fakt uszkodzenia urządzenia oraz konieczność wykonania naprawy, zgłoszenie napraw może nastąpić telefonicznie, mailem lub faksem od poniedziałku do piątku od 08:00 do 17:00 b) Wykonawca przystąpi do usuwania awarii nie później niż w ciągu następnego dnia roboczego, licząc od momentu otrzymania zgłoszenia i zobowiązany jest do dokonania wstępnej diagnozy oraz określenia terminu podjęcia czynności naprawczych, c) w przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, liczone od następnego dnia roboczego po dniu zgłoszenia, Wykonawca w ciągu 24h dostarczy do siedziby Zamawiającego sprawne urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach, co zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego, d) Wykonawca zapewni odpowiednie zapakowanie uszkodzonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego, zorganizuje jego transport z siedziby Zamawiającego do właściwego punktu serwisowego, e) Wykonawca odbierze uszkodzony sprzęt z siedziby Zamawiającego, co zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego, f) Wykonawca zapewni naprawę uszkodzonego urządzenia oraz po naprawie jego transport z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego, g) Wykonawca dostarczy naprawiony sprzęt do siedziby Zamawiającego oraz odbierze dostarczone urządzenie zastępcze (wraz z zapewnieniem opakowania i transportu dla urządzenia zastępczego), co zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego, h) w przypadku, gdy naprawa uszkodzonego urządzenia okaże się niemożliwa, Wykonawca wymieni uszkodzone urządzenie na sprawne urządzenie tego samego producenta, o tym samym oznaczeniu modelu i wyposażeniu jak urządzenie uszkodzone, wraz z zachowaniem okresu gwarancji urządzenia uszkodzonego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI. 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VI. 7 SIWZ stosuje się odpowiednio. 3. Oferta musi zawierać: 1) formularz oferty o treści zgodnej z wzorem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) kalkulację ceny oferty, sporządzoną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy, 4) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy powinno być złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopi poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r., poz. 1796 z późn. zm.). 5. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. XI.11 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach