Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek wraz z oprogramowaniem – II części

Centrum Łukasiewicz ogłasza przetarg

  • Adres: 02-822 Warszawa, Poleczki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 18 21 111
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Łukasiewicz
    Poleczki 19
    02-822 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 18 21 111
    REGON: 382967128
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i drukarek wraz z oprogramowaniem – II części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i drukarek wraz z oprogramowaniem: 1) część I – komputery przenośne ze stacją dokującą i akcesoriami: a) komputery przenośne – 55 szt., b) torba na komputer przenośny – 55 szt., c) stacja dokująca do komputera przenośnego - 55 szt., d) przewodowa myszka do stacji dokującej – 55 szt., e) przewodowa klawiatura komputerowa do stacji dokującej – 55 szt., f) monitor ekranowy współpracujący ze stacją dokującą 90 szt., g) słuchawki nauszne – 55 szt. 2) część II – sprzęt informatyczny: a) drukarki laserowe – 5 szt., b) kontroler pokazów slajdów - 10 szt., c) przenośny dysk – 10 szt., d) pendrive – 70 szt., e) bezprzewodowa myszka – 20 szt., f) komputerowa klawiatura bezprzewodowa – 20 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) istotne postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3a (część I) i 3b (część II) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę na część I każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100). 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części II. 3. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz. 359). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 561130 1017 0020 1536 5420 0006. Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie numeru sprawy: 5/PZP/BAO/2019/PN, na które wadium jest wpłacane. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, tj. w formach określonych w ust. 3 pkt 2 – 5,dokument (gwarancje / poręczenie) należy złożyć w oryginale. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwa, o których mowa w rozdziale X SIWZ, 3) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XVII ust. 3 SIWZ, stanowiące część Formularza ofertowego, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia, 5) dokument potwierdzający wniesienie wadium (dla część I zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach