Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół im. gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie w ramach realizacji projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego” Zadania 1 - 5

Powiat Lubaczowski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 328 700 , fax. 166 328 709
  • Data zamieszczenia: 2020-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubaczowski
    ul. Jasna 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 166 328 700, fax. 166 328 709
    REGON: 65090028100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubaczowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół im. gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie w ramach realizacji projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego” Zadania 1 - 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: „Dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni szkolnych dla Zespołu Szkół im. gen. Józefa Kustronia w Lubaczowie w ramach realizacji projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach powiatu lubaczowskiego” – Zadania od 1 do 5”. Dostawa sprzętu przez Wykonawcę powinna nastąpić w godzinach 8.00 – 15.00. Wykonawca dokona instalacji i montażu całości dostarczonego sprzętu wraz z konfiguracją. Wykonawca podłączy dostarczony sprzęt do sieci elektrycznej i logicznej, o ile pozwoli na to istniejąca infrastruktura. 1.1 Zamawiający zgodnie z art.36 aa ust.1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 5 części (zadań) jak poniżej: Część 1 Laptopy 34 szt. Część 2 Tablety 20 szt. Część 3 Rzutnik multimedialny + wyposażenie 4 kpl. Część 4 Aparat fotograficzny 1 szt. Część 5 Kamera 6 szt. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części (zadania) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 1.3 W pozycjach, w których opis przedmiotu zawiera nazwę producenta, można zastosować przedmioty równoważne, które odpowiadają tym samym normom i spełniają te same zadanie funkcyjno-użytkowe co przedmioty wymienione w opisie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych przedmiotów niż podane w opisie pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to możliwe, złożenia stosownego dokumentu uwiarygodniającego te przedmioty. 2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, zgodnie z postanowieniami pkt 13.4 Rozdziału 13 SIWZ. 2.1. Gwarancja obowiązywać będzie w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 2.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. 2.3. Gwarancja udzielona na przedmiot zamówienia uprawnia Zamawiającego do otrzymywania nieodpłatnego usuwania wad przedmiotu zamówienia stwierdzonych i zgłoszonych Wykonawcy w okresie gwarancji. 2.4. Za wady uznaje się jawne lub ukryte właściwości tkwiące w przedmiocie zamówienia lub w jakimkolwiek jego elemencie, powodujące niemożność używania lub korzystania z przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem; zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia; obniżenie stopnia użyteczności przedmiotu zamówienia; obniżenie jakości lub inne uszkodzenia w przedmiocie zamówienia. Za wadę uznaje się również sytuację, w której przedmiot zamówienia w chwili wydania Zamawiającemu nie stanowi własności Wykonawcy albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, z wyjątkiem gdy jest on obciążony prawami osobistymi twórcy. 2.5. Wady przedmiotu zamówienia muszą być usunięte w terminie 30 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o stwierdzeniu wady. 2.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystępuje do usuwania wad lub usunie wady w sposób nienależyty, Zamawiający, poza uprawnieniami przysługującymi mu na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 ze zm.), zwaną dalej Kodeksem Cywilnym może powierzyć usunięcie wad podmiotowi trzeciemu na koszt i ryzyko Wykonawcy (wykonanie zastępcze), po uprzednim wezwaniu Wykonawcy i wyznaczeniu dodatkowego terminu nie krótszego niż 7 dni roboczych. 2.7. W pozostałym zakresie do gwarancji stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego o gwarancji jakości rzeczy sprzedanej. 2.8. Udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady. 2.9. W okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania na własny koszt, wszelkich przeglądów warunkujących jej ważność. 3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach