Przetargi.pl
DOSTAWA (SPRZEDAŻ) ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PRZYCHODNI SAMODZIELNEGO ZESPOŁU PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA BEMOWO - WŁOCHY

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo - Włochy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-315 Warszawa, Gen. Meriana C. Coopera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 16 37 147, , fax. 228 362 489
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo - Włochy
    Gen. Meriana C. Coopera 5
    01-315 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 16 37 147, , fax. 228 362 489
    REGON: 17202242000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbemowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA (SPRZEDAŻ) ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO PRZYCHODNI SAMODZIELNEGO ZESPOŁU PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA BEMOWO - WŁOCHY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do 8 Przychodni Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo – Włochy w Warszawie, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (tj; Dz.U. z 2018 r. poz. 755 z późn. zm.), aktach wykonawczych do tej ustawy oraz na warunkach określonych w SIWZ. 2. Rodzaj grupy taryfowej dla danej Przychodni, moc umowna, prognozowane zużycie w okresie 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r. oraz miejsca dostarczania energii elektrycznej zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Dostawa odbywać się będzie całodobowo za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do innogy Polska S.A. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa na obszarze którego znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej. 4. Zamawiający posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego innogy Polska S.A. na okres trwania przyszłej umowy. 5. Zamawiający wystawi wybranemu Wykonawcy stosowne pełnomocnictwo do przeprowadzenia procedury zmiany lub zgłoszenia sprzedawcy do realizacji umowy sprzedaży energii elektrycznej. 6. Szacunkowe roczne zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi ok. 727 000 kWh dla wszystkich obiektów. 7. Podane prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i stawek określonych w dokumentacji przetargowej. Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego żadnych roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej niż prognozowana. 8. Faktury za pobraną energię elektryczną wystawiane będą po otrzymaniu danych od OSD. Faktury dostarczane będą Zamawiającemu wraz z załącznikiem, w którym Wykonawca wyspecyfikuje koszty energii elektrycznej dla danego układu pomiarowo – rozliczeniowego. Zamawiający dopuszcza wyspecyfikowanie wszystkich kosztów dla danego punktu poboru na fakturze rozliczeniowej. 9. Zamawiający dopuszcza miesięczny okres rozliczeniowy, nie dopuszcza możliwości wystawiania faktur szacunkowych. 10. Umowa sprzedaży energii elektrycznej do wszystkich punktów poboru energii jest zawarta na czas określony do dnia 31.12.2019 r. i z tym dniem ulega rozwiązaniu. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej do obiektów objętych postępowaniem jest firma ENIGA Edward Zdrojek z siedzibą w Słupsku przy ul. Nowowiejskiej 6. 11. Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procesu zmiany Sprzedawcy wybranemu w postępowaniu Wykonawcy, między innymi: numer licznika, numer ewidencyjny lub numer PPE, numer aktualnie obowiązującej umowy, data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy, nazwa dotychczasowego Sprzedawcy. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających ten warunek Zamawiający uzna Wykonawców którzy złożą aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają obowiązującą umowę (promesę umowy) z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego: innogy Polska S.A. na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej właściwego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach