Przetargi.pl
„ Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Kompetencje kluczowe – kształcimy aktywnie”.

Gmina Raniżów ogłasza przetarg

  • Adres: 36130 Raniżów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2285034, 2285048 , fax. 172 285 365
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raniżów
    Rynek 6
    36130 Raniżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2285034, 2285048, fax. 172 285 365
    REGON: 54407100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Kompetencje kluczowe – kształcimy aktywnie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu „Kompetencje kluczowe – kształcimy aktywnie”. Źródło finansowania: - Projekt pn.: „Kompetencje kluczowe – kształcimy aktywnie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. -Informacje o projekcie: Numer i nazwa Priorytetu: Priorytet IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie Numer i nazwa Działania:. Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego Instytucja, w której został złożony wniosek: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie. Nr konkursu: RPPK.09.02.00-IP.01-18-008/16 Okres realizacji projektu: od 01.03.2017r. do 30.06.2018 r. Obszar realizacji projektu: Województwo Podkarpackie. Nazwa Beneficjenta: Gmina Raniżów. Opis przedmiotu zamówienia:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym kody CPV) określa: Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części I Załącznik nr 2 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części II, Załącznik nr 3 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części III Załącznik nr 4 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części IV, Załącznik nr 5 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części V Załącznik nr 6 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części VI, Załącznik nr 7 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części VII Załącznik nr 8 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części VIII, Załącznik nr 9 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części IX Załącznik nr 10 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części X, Załącznik nr 11 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XI Załącznik nr 12 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XII, Załącznik nr 13 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XIII Załącznik nr 14 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XIV, Załącznik nr 15 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XV Załącznik nr 16 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XVI, Załącznik nr 17 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XVII Załącznik nr 18 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XVIII, Załącznik nr 19 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XIX Załącznik nr 20 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XX, Załącznik nr 21 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XXI Załącznik nr 22 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XXII, Załącznik nr 23 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XXIII Załącznik nr 24 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia dla części XXIV
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące elementy: 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 26 do siwz - w tym: a) podanie wartości brutto w PLN; b) terminu wykonania zamówienia, termin wykonania zamówienia liczony w dniach od daty zawarcia umowy; 2) formularz wyliczenia ceny, załącznik nr 27 do siwz - w tym: - kolumna c: podanie nazwy producenta, - kolumna d: typ, model., - kolumna e: wartość całkowita brutto wraz z podatkiem VAT płaconym przez Wykonawcę - kolumna f: Wartość podatku VAT, który płaci Zamawiający podana w PLN (art. 91 ust. 3a Pzp); jeśli dotyczy 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 28 do siwz; 4) Jeżeli jest to konieczne - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 28 do siwz) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp); 7) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 8) Wykonawca, składając ofertę, jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Informacje te należy podać w formularzu wyceny oferty (Załącznik nr 27 do siwz kolumna f). 8) Zamawiający prosi by w formularzu ofertowym wykonawca podał informację czy wykonawca jest małym lub średnim przedsiębiorstwem. Należy zaznaczyć odpowiednio. Brak takiej informacji nie będzie podstawą do odrzucenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach