Zespół Szkół w Horodle ogłasza przetarg
- Adres: 22523 Horodło, ul. Piłsudskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846 515 331 , fax. 846 515 331
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Horodle
ul. Piłsudskiego 58
22523 Horodło, woj. lubelskie
tel. 846 515 331, fax. 846 515 331
REGON: 6027716600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zshorodlo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów na potrzeby projektu pt. „Energia Kompetencji” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający żąda aby przedmiot umowy – dostarczony towar musi być nowy, nieużywany i posiadać stosowne dokumenty: deklarację, certyfikaty, polskie i europejskie normy dopuszczenia do użytkowania. Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych – zgodnie z załącznikiem nr 4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz oferty dla danej części zamówienia – Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony formularz cenowy oferowanej dostawy dla danej części zamówienia - Załącznik Nr 6 do SIWZ; Ponadto wykonawcy składają następujące dokumenty (jeśli dotyczy): c) Zobowiązanie innych podmiotów iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia jeśli Wykonawca będzie polegać na ich wiedzy i doświadczeniu przy realizacji tego zamówienia; d) Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i innego wyposażenia, w tym m.in. laptopów, oprogramowania, zabawek, gier edukacyjnych i sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedszkola Samorządowego w Komarówce Podlaskiej w ramach projektu „DOBRY START – zwiększenie udziału dzieci w wieku przedszkolnym w wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Komarówka Podlaska”
Dodano: 2019-08-21 - Dostawę mebli i innego wyposażenia, w tym m.in. laptopów, oprogramowania, zabawek, gier edukacyjnych i sprzętu rehabilitacyjnego dla Przedszkola Samorządowego w Komarówce Podlaskiej w ramach projektu „DOBRY START – zwiększenie udziału dzieci w wieku przedszkolnym w wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Komarówka Podlaska”
Dodano: 2019-07-10 - Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni oraz sprzętu ICT dla uczniów Szkoły Podstawowej w Miączynie oraz Gimnazjum im. Jana Pawła II na potrzeby realizacji projektu „Poznawać, Doświadczać, Rozumieć - wsparcie szkół w Gminie Miączyn.
Dodano: 2018-04-13 - „Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia pracowni oraz sprzętu ICT dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Hulczu na potrzeby realizacji projektu „Nasze Szkoły- Nasza Przyszłość - wsparcie uczniów i nauczycieli ze szkół w Gminie Dołhobyczów”
Dodano: 2018-01-08 - Dostawa pomocy dydaktycznych dla uczniów na potrzeby projektu pt. " Energia kompetencji" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2014-2020
Dodano: 2017-08-23