Przetargi.pl
,, Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2017 roku'

Gmina Nowe Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 09120 Nowe Miasto, ul. Apteczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6614920, 6614939 , fax. 26 614 923
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowe Miasto
    ul. Apteczna 8
    09120 Nowe Miasto, woj. mazowieckie
    tel. 23 6614920, 6614939, fax. 26 614 923
    REGON: 13037828400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Dostawa oleju opałowego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście w 2017 roku'
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego oleju opałowego w ilości szacunkowej 70 000 litrów, przeznaczonego na potrzeby kotłowni Zespołu Szkół w Nowym Mieście. Podana ilość może się zmienić w zależności od długości zimy i występujących temperatur. Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C- 96024:2011, gatunek L1, produkt powinien posiadać co najmniej własności określone według normy DIN 51603-1 oraz powinien posiadać minimalna parametry: wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg zawartość siarki max. 0,1 % zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg zawartość wody max. 200 mg/kg Wykonawca powinien dostarczyć winien dostarczyć olej opałowy własnym transportem na własny koszt wraz ze świadectwem jakości produktu. Dostawa oleju powinna dokonywana dla Odbiorcy ( Zespół Szkół im. Integracji Europejskiej w Nowym Mieście )samochodem cysterną w ciągu 48 godzin od chwili złożenia telefonicznie zamówienia. Dostawa jednorazowa w ilości nie mniejszej niż 4 000 l. Wymagany termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000,00 zł ( cztery tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach