Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Brzegi Dolne
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
- Data zamieszczenia: 2020-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Brzegi Dolne 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 13 461-10-86, , fax. 13 461-10-86
REGON: 37034696700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk-ustrzyki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Gminna 100%
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do pojazdów ciężarowych, dostawczych, osobowych, maszyn i urządzeń do naziemnego zbiornika na ON o pojemności 5000 litrów. 1. Zamówienie obejmuje zakup paliwa tj. dostawa oleju napędowego dla MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do naziemnego zbiornika na ON o pojemności 5000 litrów w ilości 125 000 l, w tym 10 000 l oleju arktycznego (dostarczanego w okresie niskich temperatur) dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych. Jest to systematyczna dostawa z zapełnieniem jednego zbiornika naziemnego o pojemności 5000 l znajdującego się przy ulicy Przemysłowej 20J (Stacja Segregacji Odpadów Komunalnych) w Ustrzykach Dolnych. a/ Określona ilość oleju napędowego jest ilością szacunkową i może różnić się o plus, minus 10% w zależności od panujących warunków atmosferycznych, szczególnie w okresie zimowym. W okresie trwania umowy prognozowana ilość oleju napędowego może ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu a wynikać ona może z niemożliwej do przewidzenia ilości wyjazdów pojazdów w celu realizacji usług. Z tytułu zmniejszenia przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. b/ Zatankowanie zbiornika może odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00. c/ Dostawa do zbiornika odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa oleju napędowego odbywać się będzie cyklicznie do dwóch razy w miesiącu na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego (wysłane faxem lub e-mailem na adres wykonawcy) w przeciągu 2 dni od daty zgłoszenia. Dostawy oleju napędowego odbywać się będą pojazdami wyposażonymi w legalizowane przepływomierze (dystrybutor paliwa) oraz wymagane przepisami urządzenia do bezpiecznego przetaczania paliwa na miejscu dostawy. d/Jakość oferowanych paliw powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015, poz. 1680). e/Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest załączyć atest/oświadczenie producenta, potwierdzający spełnienie wymogów: 1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660, 1527, z 2020 r. poz. 284..). 2) Polskiej Normy PN-EN 590:2006, a w zakresie temperatury zapłonu wymagania jakościowe dla paliw ciekłych wg rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680); 3) Właściwych obowiązujących polskich i europejskich norm, w tym normy PN-EN 590 (Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań). 4) Zamawiający może sprawdzić wyrywkowo jakość dostarczonego oleju napędowego. f) Po każdej dostawie sporządzony zostanie protokół dostawy, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, będący podstawą do wystawienia faktury. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1,1b ustawy Pzp poprzez złożenie oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2, 2a. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, opisanych w pkt.1 niniejszej specyfikacji dokonana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę dokumenty oraz oświadczenia 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zajdzie przynajmniej jedna z przesłanek opisanych w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych 7. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert (art. 26 ust. 3 ustawy). Oferty wykonawców spełniające powyższe warunki zostaną poddane ocenie zgodnie z kryteriami zawartymi w niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy: a/ Załącznik nr 1 i załącznik nr 1A i wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy 2. Parafowany przez wykonawcę projekt umowy – Załącznik nr 3 3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwier-dzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania, wg załącznika nr 2a do oferty. b) spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg załącznika nr 2 do oferty. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przyna-leżności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wg załącznika nr 4 do oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonaw-ca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2024
Dodano: 2024-01-29 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby MPGK Sp. z o.o. w Brzegach Dolnych do zbiornika o pojemności 5000 l, który jest własnością zamawiającego.
Dodano: 2024-01-07 - Hurtowa dostawa oleju napędowego na potrzeby Jedlickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z.o.o.
Dodano: 2023-12-11 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych oraz innych jednostek sprzętowych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Świlczy
Dodano: 2023-11-15 - Hurtowa dostawa oleju napędowego na potrzeby Jedlickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z.o.o.
Dodano: 2023-11-07 - Dostawa paliw płynnych w postaci oleju napędowego z dostawą do zbiornika własnego
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Kańczudze
Dodano: 2023-05-23 - Dostawa paliw płynnych dla Gminy Lubenia
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gospodarki Komunalnej w Dubiecku
Dodano: 2023-01-19