Przetargi.pl
DOSTAWA MYJNI DO ENDOSKOPÓW

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20-954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20-954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA MYJNI DO ENDOSKOPÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Myjnia – dezynfektor do 2 endoskopów – 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 27. Wykonawca zobowiązany jest złożyć (przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej) w terminie wyznaczonym jako dzień składania i otwarcia ofert niżej wymienione dokumenty: 1) dokumenty wskazane w Rozdz. 5.A– „Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą” 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN – uwzględniający co najmniej: a) nazwę przedmiotu zamówienia (wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego zestawu) a także producenta wyrobu oraz (jeżeli jest wprowadzone) nazwę własną (handlową) i numer katalogowy b) wielkość zamówienia wg elementów przedmiotu zamówienia lub całego zestawu c) cenę jednostkową netto zamówienia wg elementów urządzenia lub całego zestawu d) stawkę podatku VAT e) łączną wartość netto i brutto zamówienia w zadaniu 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (wg Załącznika nr 1 SIWZ)*) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – również pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdz. 4 pkt. 3. *) Wypełniając tabelę należy : • w przypadku parametrów obligatoryjnych wpisać co najmniej właściwe słowo „TAK” lub „NIE” w zależności od tego, czy proponowany sprzęt spełnia wskazany parametr. Brak wypełnienia choćby jednego wiersza w kolumnie „Opis dokonany przez Wykonawcę - wartość oferowana” - spowoduje odrzucenie oferty; • w przypadku parametrów podlegających ocenie jakościowej przy ich wypełnianiu należy dokonać charakterystyki/opisu adekwatnego do sposobu oceny poszczególnych parametrów (w wartościach lub cechach odnoszących się do podanej metody przyznawania punktów w kryterium jakości). Brak opisu dla danej cechy spowoduje przyznanie 0 punktów dla parametru. Wykonawca jest zobligowany do podania opisu w w/w kolumnie w sposób pozwalający na jednoznaczną ocenę oferty za cechy oceniane. W przypadku ogólnej odpowiedzi „TAK” lub podobnej – oferta nie otrzyma punktu za parametr. • umieszczać wiarygodne i zgodne ze stanem faktycznym informacje; odrzucenie oferty spowoduje podanie wyższych/lepszych opisów dla cech oferowanego przedmiotu zamówienia niż wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty i/lub przekazanych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego i/lub udzielonych wyjaśnień.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach