Przetargi.pl
„Dostawa, montaż sprzętu gastronomicznego w Powidzu, ul. Witkowska 8.”

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62430 Powidz, ul. Witkowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2016-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    ul. Witkowska 8
    62430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa, montaż sprzętu gastronomicznego w Powidzu, ul. Witkowska 8.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, I-wsze uruchomienie i sprawdzenie działania sprzętu gastronomicznego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania. Zadanie nr 1 Dostawa, zamontowanie, I-wsze uruchomienie i sprawdzenie działania pieca konwekcyjno – parowego 20 półkowego – szczegółowy opis i zakres przedmiotu zawiera załącznik nr 2A do SIWZ – formularz cenowy (Wymagania taktyczno-techniczne (WTT)). Zadanie nr 2 Dostawa, zamontowanie, I-wsze uruchomienie i sprawdzenie działania zmywarki tunelowej z modułem suszenia– szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2B do SIWZ – formularz cenowy (Wymagania taktyczno-techniczne (WTT)). Zadanie nr 3 Dostawa, zamontowanie, I-wsze uruchomienie i sprawdzenie działania zmywarki do naczyń kapturowej - szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2C do SIWZ – formularz cenowy (Wymagania taktyczno-techniczne (WTT)). Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. 3. Wszystkie dostarczone towary stanowiące przedmiot zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem gwarancji oraz muszą spełniać wymagania odpowiadające normom jakościowym oraz bezpieczeństwa określonych dla tych produktów. 4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Wymaganiach taktyczno-technicznych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje towary czy urządzenia służące do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne". 5. Zamiast towarów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączników do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i towary powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 6. Oferowane produkty muszą spełniać parametry lub zawartości określone w formularzu cenowym (załącznik od nr 2A do nr 2C do SIWZ). 7. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest podać producenta, nazwę lub oznaczenia umożliwiające jednoznaczną identyfikację towaru, który oferuje– Formularz cenowy – Załącznik od nr 2A do 2C do SIWZ. Nie wypełnienie kolumn nr 4 „Oferowany” załącznika nr od 2A do 2C do SIWZ oraz wypełnienie ich zapisami typu "zgodnie z SIWZ" czy "jak wymagał Zamawiający" itp. skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Wykonawca udzieli gwarancji wraz z serwisowaniem na cały przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące w tym na elementy konstrukcyjne, mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz pozostałe wchodzące w skład danego urządzenia od daty dostawy i pierwszego uruchomienia potwierdzonej podpisaniem przez osobę upoważnioną do odbioru „Protokołu przyjęcia-przekazania”. Wykonawca w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ powinien podać oferowany okres gwarancji określony w miesiącach. Przedłużony okres gwarancji wraz z serwisowaniem stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 9. W okresie gwarancji koszty usług serwisowych (tzn. wszystkich czynności, które wykonuje serwis w okresie gwarancji (w tym przeglądy gwarancyjne) konieczne do utrzymania sprzętu w sprawności technicznej wynikające z zapisów instrukcji eksploatacji sprzętu oraz warunków gwarancji), oraz materiały eksploatacyjne, części zamienne i dojazdy ekipy serwisowej, realizowane są w ramach wartości umowy. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42214100-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach