Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, Ul. Dobra
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (013)4611948, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych
Ul. Dobra 8
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. (013)4611948, , fax. -
REGON: 381973492 - Adres strony internetowej zamawiającego: cuwustrzykidolne.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa materiałów biurowych i środków czystości dla potrzeb Ustrzyckiej Grupy Zakupowej w Ustrzykach Dolnych na rok 2020”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości realizowana na rzecz Ustrzyckiej Grupy Zakupowej na rok 2020. 2. Dostawy będą realizowane sukcesywnie do siedziby Zamawiającego lub siedzib poszczególnych Jednostek „UGZ” wg. potrzeb Zamawiającego, określonych w zamówieniu, składanym za pośrednictwem faksu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, a w pilnych przypadkach składanym również telefonicznie. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia – asortymentu zawiera załącznik nr 2A, 2B, 2C, natomiast miejsca dostawy towaru zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Zamawiający nie wskazuje terminu, w jakim ma być zrealizowana każdorazowa dostawa materiałów biurowych i środków czystości. 5. Ilości podane w załącznikach cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego 6. Zaproponowana przez Wykonawcę w Formularzu cenowym cena łączna za całość zamówienia, musi uwzględniać koszty transportu zamawianych materiałów, będących przedmiotem zamówienia, do siedziby Zamawiającego jak i siedzib Jednostek „UGZ”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniani warunków udziału postępowania w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawce wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cnych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na Formularzu oferty - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w SIWZ, lub inny dokument służący wykazaniu udostępniania Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; 4. Wykonawca zobligowany jest do przekazania oświadczenia o przynależności lub braku do przynależności do grupy kapitałowej według terminu określonego w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Dodano: 2024-01-24 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2024-01-03 - Dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2023-11-10 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-02 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-15 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-02-01 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-05 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2023-01-04 - Sukcesywna dostawa materiałów plastycznych do zajęć z dziećmi oraz do terapii dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2022-12-16 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2022-12-12