Przetargi.pl
Dostawa lin desantowych z wyposażeniem dla 7. eskadry działań specjalnych.

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa lin desantowych z wyposażeniem dla 7. eskadry działań specjalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu lin desantowych z wyposażeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również standardy jakościowe zawarte są w formularzu cenowym (zał. nr 2 do SIWZ).Wykonawca składając ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia , zobowiązany jest podać odpowiednio w załączniki nr 2 do SIWZ w kolumnie: - nr 5 nazwę producenta typ/model/oznaczenie (pod warunkiem, że zostały określone) Niewypełnienie kolumny nr 5 w załączniku nr 2 do SIWZ oraz wypełnienie ich zapisami „zgodnie z SIWZ” czy „jak wymagał Zamawiający” itp. skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje. Oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia i spełniać minimalne parametry określone w formularzu cenowym (zał. nr. 2 do SIWZ) 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 4.1. Miejsce dostaw: odbiór odbędzie się w miejscu dostawy wskazanym przez Odbiorcę – na terenie 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu 4.2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 30.11.2020 r. 4.3. Towary objęte przedmiotem umowy muszą być nowe i znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, które winny być opisane przez producenta przedmiotowych wyrobów w sposób identyfikujący wyrób z wymogami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz przedstawionymi przez Wykonawcę w ofercie. 4.4. Okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia zostanie określony przez Wykonawcę w formularzu ofertowym( zał. nr 1 do SIWZ), minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39541110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, e) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną