Przetargi.pl
„Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników WOMP w Kielcach”

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-663 Kielce, ul. Karola Olszewskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 479 701 , fax. 413 479 702
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy w Kielcach
    ul. Karola Olszewskiego
    25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 479 701, fax. 413 479 702
    REGON: 29052638400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.WOMP.COM.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników WOMP w Kielcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników WOMP w Kielcach w ilości 62 szt. o łącznej wartości 81 560,00 zł. b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  minimalny wymagany termin ważności kart: 6 miesięcy  karty wystawione na okaziciela,  możliwość płatności kartami we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych na terenie całego kraju, posiadających czytniki kart,  możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie,  możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu,  możliwość wypłaty gotówki z bankomatów bez żadnych opłat z tego tytułu,  możliwość zastrzeżenia karty podarunkowej bezpośrednio przez użytkownika,  możliwość bezpłatnego wydania duplikatu karty w przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży,  karty podarunkowe muszą być zabezpieczone kodem PIN, z bezpłatną możliwość zmiany kodu przez użytkownika,  bezpłatna, automatyczna aktywacja kart podarunkowych wraz z numerem PIN,  nieodpłatne wsparcie dla użytkowników kart, w tym rozpatrywanie ewentualnych reklamacji użytkowników,  karty podarunkowe nie mogą być obciążone limitem dotyczącym wartości jednorazowych operacji dokonywanych przy ich użyciu,  nie dopuszcza się możliwości pobierania: • prowizji od zawieranych transakcji w punktach sprzedaży i bankomatach, • opłat z tytułu użytkowania kart podarunkowych przez użytkowników (tzn. prowizji od transakcji realizowanych za pomocą karty elektronicznej, opłaty rocznej za użytkowanie karty, ubezpieczenia karty), • marży czy prowizji, opłaty za wydanie kart, opłaty za zasilanie kwotowe karty podarunkowej oraz opłaty za aktywację konta,  obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy,  Zamawiający wymaga by przekazane środki na zasilenie kart podarunkowych przechowywane były na dedykowanym rachunku bankowym objętym Bankowym Funduszem Gwarancyjnym,  każda karta podarunkowa z nadanym numerem i datą ważności winna być dostarczona w kopercie wraz z dokumentem zawierającym informacje o sposobie prawidłowego użytkowania karty tj. sposobie zastrzeżenia karty, sposobie sprawdzenia salda i historii transakcji, promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart. Koperta ma być oznaczona numerem porządkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30163000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkc.13 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych o wartości niemniejszej niż 81 000,00 zł. brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dokument należy złożyć w oryginale. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wzór wg załącznika nr 5). Referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz, których dostawy były wykonywane można złożyć w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. d. Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału może polegać na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – dokument ten należy dołączyć do oferty. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez podmioty inne zdolności techniczne lub zawodowe pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp. e. Na podstawie art. 23. ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) i wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów. Każdy z partnerów składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt a, b, oraz c. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. Ponadto wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie). Zgodnie z art. 141 uPzp Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 uPzp ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach