Gmina Wielka Nieszawka ogłasza przetarg
- Adres: 87165 Wielka Nieszawka, ul. Toruńska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 6781212, 6781093
- Data zamieszczenia: 2017-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielka Nieszawka
ul. Toruńska 12
87165 Wielka Nieszawka, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 6781212, 6781093
REGON: 87111875000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia 6 oddziałowego przedszkola w Małej Nieszawce - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I: pomoce dydaktyczne: Przedmiot zamówienia dla części I obejmuje wykonanie w szczególności: 1) dostawę i montaż pomocy dydaktycznych, w zakresie umożliwiającym użytkowanie, w miejsce wskazane przez zamawiającego, 2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w bezpiecznych technologiach oraz dopuszczone do stosowania w przedszkolach, wszystkie elementy wyposażenia muszą posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania i użytkowania w obiektach typu przedszkolnego, 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_I_pomoce_dydaktyczne. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%. 4) w przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, etc., wykonawca zobowiązany jest dokonać ww. czynności, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 5) wykonawca po dostarczeniu elementów wyposażenia oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt. 6) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego wyposażenia w formie papierowej w dwóch egzemplarzach. 2. Część II: wyposażenie kuchni: Przedmiot zamówienia dla części II obejmuje wykonanie w szczególności: 1) dostawę i montaż wyposażenia kuchni, w miejsce wskazane przez zamawiającego, 2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadać atesty, certyfikaty i świadectwa dopuszczające do stosowania w obiektach żywienia zbiorowego, 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_II_wyposażenie_kuchni. Parametry wyposażenia mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%. Wszystkie elementy muszą być wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 18/10, z wyjątkiem elementów wykonanych z innych materiałów, opisanych przez zamawiającego w ww. załączniku. 4) wykonawca po dostarczeniu sprzętu oraz po zakończeniu montażu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy i montażu, zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i usunąć zabrudzenia powstałe podczas dostawy i montażu na swój koszt. 5) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach. 3. Część III: sprzęt komputerowy: Przedmiot zamówienia dla części III obejmuje wykonanie w szczególności: 1) dostawę 7 komputerów przenośnych, 1 komputera stacjonarnego oraz drukarki sieciowej, w miejsce wskazane przez zamawiającego, 2) dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, 3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do SIWZ: Część_III_sprzęt_komputerowy. Parametry urządzeń mogą się różnić od wskazanych wielkości +/- 5%. 4) wykonawca po dostarczeniu sprzętu zobowiązany jest uporządkować miejsce dostawy oraz zagospodarować powstałe odpady oraz naprawić wszystkie zniszczenia i zabrudzenia powstałe podczas dostawy na swój koszt. 5) wykonawca dostarczy zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego sprzętu w formie papierowej w dwóch egzemplarzach. 6) wykonawca zobowiązany jest uruchomić dostarczone urządzenia w dniu dostawy oraz przeszkolić personel wskazany przez zamawiającego z jego obsługi. 4. Wykonawca wg własnego wyboru, na własną odpowiedzialność i ryzyko, może obejrzeć miejsce dostaw i robót w celu zgromadzenia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. 5. Do materiałów i urządzeń dla których jest wskazany producent lub dystrybutor można stosować materiały i urządzenia równoważne, spełniające co najmniej parametry określone w niniejszej specyfikacji, za wiedzą Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury odwróconej na podstawie art. 24aa ust 1 ustawy Pzp. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia – czynności związane z dostawą i montażem. 8. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1. Część I: 2.500,00 zł 2. Część II: 600,00 zł 3. Część III: 600,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie Informacje dodatkowe
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawów komputerowych do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza – Twoja przyszłość IV
Dodano: 2024-01-15 - Zakup wyposażenia laboratoryjnego do Pracowni pom. tech. dla zaw. technik analityk w Zesp. Szkół Chem.-Elektron. im. Jana Pawła II w Inowrocławiu w ramach proj. pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość IV
Dodano: 2023-09-05 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji Rządowego programu - "Aktywna tablica" do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 26 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 26.
Dodano: 2023-01-13 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poszerzamy horyzonty - oferta zajęć dodatkowych dla przedszkolaków ze specjalnych oddziałów przedszkolnych w Toruniu
Dodano: 2022-12-13 - Dostawa oprogramowania dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
Dodano: 2022-12-12 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji Rządowego programu - "Aktywna tablica" do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 26 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 26.
Dodano: 2022-11-10 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: Dostępna Szkoła–innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia.
Dodano: 2022-10-18 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu - etap II, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-09-15 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-08-11