Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
ul. Smutna 21
91-729 Łódź, woj. łódzkie
tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
REGON: 59040900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi ul. Smutna 21 91-729 Łódź REGON 000530409 NIP 726-15-57-739
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych, bez ukrytych wad, pochodzących z bieżącej produkcji środków ochrony osobistej wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W/w zamówienie zostanie podzielone wg asortymentu na IV części : I część zamówienia - indywidualne zestawy ochrony biologicznej ( kombinezon ochronny+maseczka ochronna z filtrem FFP3+okulary ochronne + 2 pary ochraniaczy na buty) II część zamówienia - rękawice jednorazowe (rozmiar s,m,l,xl) III część zamówienia - maseczki ochronne z filtrem FFP2 IV część zamówienia - fartuchy jednorazowe medyczne ( rozmiar l,xl) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji zwiększenia zakupu oferowanego asortymentu z ilości minimalnej określonej dla każdej z części zamówienia i stanowiącej zamówienie podstawowe, do ilości nie większej niż maksymalne ilości określone przez Zamawiającego dla każdej części zamówienia ( zamówienie realizowane w ramach opcji). Zasady i tryb zastosowania prawa opcji Zamawiający opisał w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia. Część zamówienia Przedmiot zamówienia j.m. Ilość jaką wykonawca zrealizuje w ramach zamówienia podstawowego Ilość maksymalna jaką wykonawca może zrealizować w ramach prawa opcji Część I indywidualne zestawy ochrony biologicznej kpl. składający się z : 1 szt. kombinezonu ochronnego, 1szt. maseczki ochronnej z filtrem FFP3, 1 pary okularów ochronnych, 2 par ochraniaczy na obuwie 100 w tym : 20 kpl. z kombinezonem w rozm.L 80 kpl. z kombinezonem w rozm. XL 50 w tym : 10 kpl. z kombinezonem w rozm. L 40 kpl. Z kombinezonem w rozm. XL Część II rękawice jednorazowe opakowanie x 100 szt. 2700 w tym : 135 op. w rozm. S 270 op. w rozm. M 675 op. w rozm. L 1620 op. w rozm. XL 1300 w tym : 65 op. w rozm. S 130 op. w rozm. M 325 op. w rozm. L 780 op. w rozm. XL Część III maseczki ochronne z filtrem FFP2 szt. 3000 1500 Część IV fartuchy jednorazowe medyczne szt. 1000 w rozm. uniwersalnym lub : 200 szt. w rozm. L 800 szt. w rozm. XL 500 w rozm. uniwersalnym lub : 100 szt. w rozm. L 400 szt. w rozmiarze XL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia stanowi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i dotyczy on zarówno części podstawowej zamówienia, jak i zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji. Dostarczenie przedmiotu umowy w zakresie podstawowym i w zakresie prawa opcji nastąpi do dnia 30.11.2020 r. Szczegółowy termin dostaw z zakresu podstawowego i z zakresu prawa opcji zostanie każdorazowo ustalony między stronami telefonicznie i nastąpi w dniach roboczych dla Zamawiającego, w godzinach od 7.30 do 15.30. Asortyment objęty zamówieniem dostarczony będzie do siedziby Zamawiającego tj. Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łodzi własnym transportem Wykonawcy, w sposób umożliwiający jego sprawdzenie pod względem ilościowym i jakościowym, co potwierdzone zostanie protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi, że dostarczone produkty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub są uszkodzone, Wykonawca odbierze przedmiot zamówienia i dostarczy na własny koszt przedmiot wolny od wad, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wymianę wadliwych produktów na produkty wolne od wad lub w przypadku żądania ze strony Zamawiającego, skorygować różnice ilościowe w terminie nie dłuższym niż 96 godzin licząc od momentu otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Zamawiającego na własny koszt i własnym transportem. Dostarczany towar winien być oznakowany, opisany oraz przechowywany zgodnie z OPZ (załączniki nr 5 do SIWZ). Wykonawca wraz z dostawą jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dokumenty w postaci dowodu dostawy. Płatność będzie uregulowana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury wraz z protokołem odbioru podpisanym bez uwag przez osoby upoważnione przez każdą ze stron. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA! Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej proszę nie składać wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Półmaska FFP3 filtrująca wyrób medczyny
Dodano: 2022-03-01 - ZAKUP OSŁONY PLEKSI
Dodano: 2021-12-30 - Zakup ochraniaczy na obuwie ze stoperami w ilości 6000 szt. w asortymencie dopuszczonym do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Dodano: 2021-11-26 - Dostawa półmasek filtrujących bez zaworu FFP3 - wyrób medyczny
Dodano: 2021-07-13 - Dostawa półmaski filtrującej FFP3 bez zaworu
Dodano: 2021-06-18 - Dostawa półmasek filtrujących czaszowych typu FFP3
Dodano: 2021-06-04 - Dostawa półmasek filtrujących typu FFP3
Dodano: 2021-06-04 - Dostawa półmasek filtrujących typu FFP3 i typu FFP2
Dodano: 2021-06-01 - Dostawa półmaski filtrującej FFP3 bez zaworu
Dodano: 2021-05-17 - Zakup środków ochrony indywidualnej dla pracowników ŁUW w Łodzi.
Dodano: 2021-05-13