Przetargi.pl
Dostawa artykułów mleczarskich

Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-520 Warszawa, Wiśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 602 44 14, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Kryminologii i Penitencjarystki w Warszawie
    Wiśniowa 50
    02-520 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 602 44 14, , fax. -
    REGON: 381510697
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wskip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia służb państwowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów mleczarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich. Dostawy będą realizowane na rzecz Wyższej Szkoły Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie; miejsce dostawy: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 193-195. Wykonawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z: 1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; 2) ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2178 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. Dostawy będą realizowane w dni robocze, w ilości i terminach określonych przez zamawiającego, średnio trzy razy w tygodniu, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu. Dostawy będą realizowane wg wskazań zamawiającego w godzinach 7:00 ÷ 10:00. Wykonawca zrealizuje dostawy przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Koszty rozładunku przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy ponosi wykonawca. Zobowiązuje się wykonawcę do tego, aby jakość dostarczanych artykułów spożywczych, sposób ich pakowania, a także rodzaj używanych opakowań zbiorczych – z zastrzeżeniem określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz w stosowanych normach i powszechnie obowiązujących przepisach prawa – powodowały obniżenie ponoszonych przez zamawiającego kosztów przechowywania, przygotowania i dystrybucji dostarczanych artykułów i wytwarzanych z nich potraw oraz kosztów wywozu i utylizacji powstałych odpadów. 1. Jogurt owocowy 2 000 kg 2. Jogurt naturalny 2 000 kg 3. Jogurt typu greckiego 1 000 kg 4. Mleko spożywcze pasteryzowane porcja 500 litr 5. Mleko w proszku pełne klasa I 400 kg 6. Mleko spożywcze pasteryzowane 1 200 litr 7. Ser twarogowy typu PRYMUS 1 500 kg 8. Ser twarogowy typu TARTARE 300 kg 9. Ser twarogowy typu WIEDEŃSKI 800 kg 10. Ser twarogowy ziarnisty typu WIEJSKI 1 500 kg 11. Ser homogenizowany naturalny 1 500 kg 12. Ser homogenizowany z dodatkami 1 500 kg 13. Ser twarogowy półtłusty klasa I 1 200 kg 14. Ser typu fromage klasa I 700 kg 15. Ser typu Mozzarella 100 kg 16. Ser typu FETA 80 kg 17. Ser topiony krążki 500 kg 18. Ser topiony plastry 400 kg 19. Ser typu EDAMSKI pełnotłusty klasa I 1 000 kg 20. Ser typu GOUDA pełnotłusty klasa I 1 000 kg 21. Ser typu SALAMI pełnotłusty klasa I 1 000 kg 22. Ser typu MORSKI klasa I 1 000 kg 23. Ser twardy wędzony typu ROLADA USTRZYCKA klasa I 1 000 kg 24. Ser twardy wędzony typu OSCYPEK klasa I 10 kg 25. Ser pleśniowy typu CAMEMBERT 10 kg 26. Ser pleśniowy typu ROQUEFORT klasa I 10 kg 27. Śmietanka kremowa 30% 500 litr 28. Śmietana kremowa 18% 400 litr 29. Śmietana homogenizowana 18% 600 kg 30. Śmietanka porcjowana 20 kg 31. Masło extra 4 500 kg 32. Masło porcjowane 150 kg Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn. zm.). 5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierać błędy lub budzić wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach