Przetargi.pl
„Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi”.

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 426 641 112
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 426 641 112
    REGON: 43080020000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl lub www.lodzkie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych: CPV 30119000-7 – różny sprzęt i artykuły biurowe; CPV 30192000-1 – wyroby biurowe; CPV 30192121-5 – długopisy kulkowe; CPV 30192122-2 – pióra wieczne; CPV 30192170-3 – tablice ogłoszeń; CPV 22816300-6 – bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki; CPV 30192130-1 – ołówki; CPV 30192160-0 – korektory; CPV 30197320-5 – zszywacze. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Zamawiający w każdorazowym zamówieniu określi ilość i asortyment zamówienia i będzie on stanowić podstawę do określenia wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę transzy. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i rozładunek artykułów biurowych na koszt Wykonawcy, w lokalizacjach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi wskazanych przez Zamawiającego, na terenie Łodzi. 6. Zamawiający będzie składał zamówienia zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę należy odczytywać z wyrazami lub „równoważne”. Dopuszcza się zaproponowane w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w złożonej ofercie równoważność. 8. Podwykonawcy: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców. 3) Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcami wymagana jest zgoda Zamawiającego. 4) Szczegółowe zapisy dotyczące podwykonawstwa zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ. 9. Inne: 1) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp. 2) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp. 8) Zamawiający nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a PZP. 9) Zamawiający nie stawia wymogu oraz nie przewiduje możliwość złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 10) Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 11) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30119000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną