Przetargi.pl
„Dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.”

Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-351 Sokołowsko, ul. Parkowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 458 240 , fax. 748 458 237
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
    ul. Parkowa 3
    58-351 Sokołowsko, woj. dolnośląskie
    tel. 748 458 240, fax. 748 458 237
    REGON: 89031444000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sanatoria-dolnoslaskie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, diagnostycznej i laboratoryjnej do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. wraz z transportem własnym Wykonawcy lub na jego koszt do Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o. ul. Parkowa 3, 58-351 Sokołowsko, zgodnie z wykazem parametrów, przedstawionych w pkt 2 w SIWZ dla : Pakietu nr 01 – Dostawa aparatu do EKG, Pakietu nr 02 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia zegarowy z mankietem do dezynfekcji, Pakietu nr 03 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny z wyposażeniem, Pakietu nr 04 – Dostawa aparatów do mierzenia ciśnienia elektroniczny bez wyposażenia, Pakietu nr 05- Dostawa defibrylatorów, Pakietu nr 06- Dostawa koncentratorów tlenu, Pakietu nr 07- Dostawa maski do wentylacji CPAP, Pakietu nr 08- Dostawa nebulizatorów, Pakietu nr 09- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dorosłych, Pakietu nr 10- Dostawa puls pulsoksymetrów dla dzieci, Pakietu nr 11- Dostawa ssaka mobilnego, Pakietu nr 12- Dostawa termometrów do pomiaru ciała, Pakietu nr 13- Dostawa worków AMBU wraz z wyposażeniem, Pakietu nr 14- Dostawa lampy UV, Pakietu nr 15- Dostawa butli tlenowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33123200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, na potwierdzenie, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiajaćego w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 r. (Dz. U. 2019 r., poz. 175) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE / deklaracje zgodności, certyfikaty CE IVD / deklaracje zgodności wg wymagań dyrektywy 98/79/WE) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przedłożenie jest niezbędne na podstawie odrębnych przepisów, wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu dotyczą. 2) opisy, katalogi, specyfikacje techniczne z danymi, itp., z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia, wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu dotyczą. Autentyczność ww. dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Uwaga: opisy, katalogi, specyfikacje załączone do oferty wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego produktu i pozycji w pakiecie dotyczą. 2. 1. Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. Do formularza ofertowego należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Dziale VI ust. 1 pkt do formularza ofertowego Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - w formie oryginału oraz powinno być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podpis musi być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację czytelnie (imię i nazwisko) lub nieczytelnie (z imienną pieczątką). 2) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie oryginału 1ub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1). 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółek cywilnych), oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych, w art. 22a ustawy Pzp (wykorzystuje potencjał podmiotu trzeciego), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) dotyczące tych podmiotów, a także przedstawia Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W zobowiązaniu Zamawiający zaleca określić: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6) Wykaz asortymentowo-cenowy dla danego Pakietu, na który składana jest oferta – załącznik nr 1-15.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach