Nadleśnictwo Baligród ogłasza przetarg
- Adres: 38-606 Baligród, ul. Bieszczadzka
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 465 72 00 , fax. 13 465 72 01
- Data zamieszczenia: 2019-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Baligród
ul. Bieszczadzka 15
38-606 Baligród, woj. podkarpackie
tel. 13 465 72 00, fax. 13 465 72 01
REGON: 37001447828111 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_baligrod/zamowienia_publiczne
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa aparatu fotograficznego i fotopułapek dla Nadleśnictwa Baligród w ramach realizacji projektu Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
* Część nr 1: Dostawa aparatu fotograficznego - 1 szt., * Część nr 2: Dostawa fotopułapek – 5 szt. 1 część zamówienia – Dostawa aparatu fotograficznego - 1 szt.: Dostawa obejmuje aparat fotograficzny wraz z obiektywem, podstawowym wyposażeniem o następujących parametrach technicznych: - aparat kompaktowy, - matryca o rozdzielczości min. 15 Mpix, - zoom optyczny powyżej x 100, - czułość ISO 100-1600 (może być rozszerzalna do więcej), - zdjęcia seryjne minimum 5 kl./s, - możliwość rejestrowania filmów w rozdzielczości FullHD, - zapis zdjęć RAW + JPG, - tryb makro poniżej 5 cm, - stabilizacja. - statyw kompatybilny z aparatem, - pokrowiec na aparat, - karta pamięci 4 szt, szybkość 10. 2 część zamówienia – Dostawa fotopułapek - 5 szt.: Dostawa obejmuje fotopułapki z akcesoriami, posiadające następujące parametry techniczne: - wykonywanie zdjęć rozdzielczości 12-megapikseli, - wykonywanie filmów rozdzielczości 1440x1080, z dźwiękiem, - menu w języku polskim, - pamięć SD 32 GB, - diody podczerwone LED niewidoczne dla ludzkiego oka, - zasięg czujnika ruchu – min. 20 metrów - tryb wykonywania zdjęć i filmów przy każdym wykrytym ruchu, - czujnik boczny zwiększający kąt wykrywania ruchu - temperatura działania od -30° C do +40° C. - barwy ochronne obudowy pozwalające na ukrycie fotopułapki, - szybki czas wyzwalania (~1 sekunda), - zdjęcia interwałowe 1 s. – 24 h, - zasięg lampy doświetlającej – min.12 m - zapis na karcie z cyklicznym kasowaniem najstarszych nagrań, - możliwość zaprogramowania do pracy w określonych godzinach doby, - możliwość montażu np. na drzewie, - wbudowany kolorowy wyświetlacz LCD (2") do przeglądania zdjęć i filmów, - możliwość naniesienia na zdjęcia informacji jak: data, czas, temperatura, - możliwość ochrony dostępu do menu hasłem, Dodatkowe akcesoria: Do każdej sztuki fotopułapki dostarczone zostaną akcesoria dodatkowe: - metalowa obudowa – 1 sztuka, - akumulatory o minimalnej pojemności 1900 mAh – 12 szt. - karta pamięci 32 GB – 2 szt. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie cześci zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38650000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisem art. 24 ust. 11 ustawy PZP - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przykładowy wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną