Przetargi.pl
DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SP. Z O.O.

Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4724220 , fax. 056 4724222
  • Data zamieszczenia: 2016-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowomiejski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Nowym Mieście Lubawskim
    ul. Rynek 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4724220, fax. 056 4724222
    REGON: 87111887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-nowomiejski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA AMBULANSU MEDYCZNEGO DLA ZESPOŁU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W NOWYM MIEŚCIE LUBAWSKIM SP. Z O.O.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa ambulansu medycznego dla zespołu ratownictwa medycznego Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Spółka z o.o. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) dostawa ambulansu medycznego typu B z możliwością wykonania adaptacji na ambulans medyczny typu C, fabrycznie nowego, rok produkcji 2016, o minimalnych parametrach technicznych i użytkowych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ – szt.1, b) przedłożenie wymaganych obowiązującymi przepisami certyfikatów medycznych, c) przedłożenie broszur potwierdzających parametry techniczne oferowanego pojazdu, d) przedłożenie wykonanego testu zderzeniowego całego jednorodnego nadwozia ambulansu – zgodnie z normą PN EN 1789, wystawione przez niezależną jednostkę notyfikującą, dopuszcza się potwierdzenie testu zderzeniowego nadwozia ambulansu wykonanego dla nadwozia na samochodzie innej marki pod warunkiem, że jednostka notyfikująca w wydanym certyfikacie zgodności wskaże konstrukcje identyczne innych marek, jak marki oferowanej – dokument załączony do oferty, e) przedłożyć aktualne świadectwo homologacji na pojazd skompletowany – M1/pojazd specjalny – karetka sanitarna – dokument dołączony do oferty. 3) dostawa w dwóch etapach: a) etap I: dostawa ambulansu medycznego typu B – protokolarne przekazanie wraz z dokumentami wskazanymi w pkt 7 oraz fakturą, b) etap II: adaptacja – podwyższenie standardu pojazdu z pkt 3 lit. a na ambulans medyczny typu C zgodnie z aktualną normą PN EN 1789 – protokolarny odbiór oraz faktura za usługę podwyższenia standardu. 4) Gwarancja: a) okres gwarancji mechanicznej pojazdu - nie mniej niż 24 miesiące (długość gwarancji – kryterium oceny ofert), b) okres gwarancji na powłokę lakierniczą – minimum 24 miesiące, c) okres gwarancji pojazdu na korozję perforacyjną - minimum 84 miesiące, 5) wymagania dotyczące serwisu: autoryzowane stacje serwisowe zlokalizowane w odległości najbliższej od siedziby użytkownika ambulansu, tj. od Nowego Miasta Lubawskiego w województwie warmińsko – mazurskim, 6) dostawę ambulansu medycznego do użytkownika Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim Spółka z o.o., ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, 7) Dodatkowe wymagania zamawiającego: Wykonawca przekaże Zamawiającemu, dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji tj. kartę pojazdu, wyciąg ze świadectwa homologacji, książkę gwarancji i fakturę zakupu, tak aby Zamawiający mógł zarejestrować pojazd do dnia 30.12.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114110-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16 grudnia 2016 r. do godz. 11:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach