Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 63-760 Zduny, Baszków
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 211 206, , fax. 627 211 206
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
Baszków 112
63-760 Zduny, woj. wielkopolskie
tel. 627 211 206, , fax. 627 211 206
REGON: 13306910000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa - produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne –DRÓB - dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów – produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne- DRÓB dla DPS w Baszkowie. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowo-ilościowa , która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV) : 15100000-9.Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach dotyczących produkcji i obrotu żywnością a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Dostarczone produkty muszą odpowiadać odpowiednim wymaganiom jakościowym , posiadać odpowiedni smak , zapach , kolor , konsystencję odpowiednią dla poszczególnych produktów.Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami (dokument HDI – do każdej dostawy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wypełnienie formularza oferty Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Akceptacja warunków umowy.Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do SIWZ. 3. Spełnienie warunków specyfikacji asortymentowo - ilościowej. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji asortymentowo-ilościowej zał nr 3 do SIWZ. 4. Stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub GHP. Dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad GHP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 „Kosmatek”w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-03-03 - Dostawa artykułów spożywczych.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa artykułów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2024 roku.
Dodano: 2024-01-17 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2024-01-16 - Dostawa Drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa Drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie
Dodano: 2023-12-15 - Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych do stołówek szkolnych w I połowie 2024 r
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich do Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie.
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie
Dodano: 2023-12-06