Przetargi.pl
„Dostawa - produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne –DRÓB - dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie”

Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-760 Zduny, Baszków
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 211 206, , fax. 627 211 206
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Baszkowie
    Baszków 112
    63-760 Zduny, woj. wielkopolskie
    tel. 627 211 206, , fax. 627 211 206
    REGON: 13306910000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa - produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne –DRÓB - dla Domu Pomocy Społecznej w Baszkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi dostawa produktów – produkty zwierzęce , mięso, produkty mięsne- DRÓB dla DPS w Baszkowie. Szczegółowy opis zawiera specyfikacja asortymentowo-ilościowa , która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Kod opisujący przedmiot zamówienia (słownik CPV) : 15100000-9.Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania określone w odpowiednich przepisach dotyczących produkcji i obrotu żywnością a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Dostarczone produkty muszą odpowiadać odpowiednim wymaganiom jakościowym , posiadać odpowiedni smak , zapach , kolor , konsystencję odpowiednią dla poszczególnych produktów.Wszystkie produkty muszą posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane stosownymi przepisami i normami (dokument HDI – do każdej dostawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wypełnienie formularza oferty Formularz oferty na zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Akceptacja warunków umowy.Zaakceptowany (podpisany) przez kierownictwo firmy projekt umowy na zał. nr 2 dołączonym do SIWZ. 3. Spełnienie warunków specyfikacji asortymentowo - ilościowej. Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji asortymentowo-ilościowej zał nr 3 do SIWZ. 4. Stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub GHP. Dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HCCP lub oświadczenie wykonawcy potwierdzające stosowanie zasad GHP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach