Przetargi.pl
Część I. Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZLO Warszawa - Ochota Część II. Dostawa materiałów do sterylizacji dla SZPZLO Warszawa - Ochota

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 228 853 , fax. 228 231 219
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
    ul. Szczęśliwicka 36
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 228 853, fax. 228 231 219
    REGON: 10202670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I. Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZLO Warszawa - Ochota Część II. Dostawa materiałów do sterylizacji dla SZPZLO Warszawa - Ochota
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SZPZLO Warszawa – Ochota 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Dostarczane środki dezynfekcyjne będą odpowiadały wymaganiom określonym w przepisach prawa, w szczególności ustaw: z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 186), z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 944), z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2231), z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2227)), na co Wykonawca winien posiadać odpowiednie, aktualne dokumenty dopuszczające je do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 3) Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 4) Wykonawca zobowiązuje się, do dostarczenia aktualnych kart charakterystyki, ulotek oraz w przypadku konieczności przygotowania roztworów użytkowych – odpowiednich instrukcji, do środków dezynfekcyjnych. Dokumenty te Wykonawca dostarczy w postaci plików PDF na nośniku CD lub DVD do siedziby Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy. 5) Jeżeli podczas obowiązywania umowy, dostarczone wcześniej dokumenty ulegną zmianie, Wykonawca będzie na bieżąco przysyłał uaktualnioną dokumentację w postaci plików PDF drogą elektroniczną. 6) Do zaoferowanych produktów do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia: a) instrukcji w postaci kolorowych, łatwo zmywalnych tablic w formacie A4, z instrukcjami higienicznego mycia (30 sztuk) i higienicznej dezynfekcji rąk (30 sztuk), zgodnie z normą EN 1500, b) naklejek do oznaczania dozowników z napisami: Dezynfekcja rąk (100 sztuk) oraz Mycie rąk (100 sztuk), c) dozowników łokciowych w ilości 10 sztuk (5 sztuk do preparatu myjącego oraz 5 sztuk do preparatu dezynfekcyjnego). 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Część II. Dostawa materiałów do sterylizacji dla SZPZLO Warszawa – Ochota wraz z dzierżawą inkubatora 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu w Polsce, a w przypadku dostawy asortymentu będącego wyrobem medycznym spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020 r. poz. 186). 3) Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. 4) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu inkubator w dzierżawę. Przekazany inkubator w dniu oddania w dzierżawę posiada pełne, niezbędne wyposażenie i jest całkowicie sprawny. 5) Wykonawca zobowiązuje się, bez dodatkowej opłaty do zainstalowania inkubatora w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomienia go i przeprowadzenia niezbędnych prób oraz przeszkolenia obsługi. 6) Wykonawca zapewni nieodpłatny serwis inkubatora, w całym okresie dzierżawy, obejmujący czynności przewidziane w dokumentacji techniczno – ruchowej, w tym okresowe przeglądy, kalibrację oraz wymianę części i podzespołów, w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego niesprawności inkubatora Strony uzgodniły czas realizacji czynności serwisowych na nie więcej niż 48 godzin od telefonicznego (albo mailem) zgłoszenia. Serwis będzie wykonywany zgodnie z wymogami określonymi w art. 90 Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( t. j. Dz. U. z 2020, poz. 186). 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie pa podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Na dokumencie pełnomocnictwa, w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą podpisać się osoby, które są uprawnione do działania w imieniu poszczególnych Wykonawców. Pełnomocnictwo to powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie 2) Właściwe pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach