Przetargi.pl
„ Budynek typu kontenerowego z przeznaczeniem na laboratorium badawcze na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o.”

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 725 000 , fax. 586 727 474
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 586 725 000, fax. 586 727 474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Budynek typu kontenerowego z przeznaczeniem na laboratorium badawcze na terenie zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których przedmiotem jest realizacja obiektu budowlanego na terenie Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Koleczkowo, polegające na budowie laboratorium, które mieścić się będzie w gotowym budynku typu kontenerowego, posadowionym na stopach żelbetowych , do którego doprowadzone będą przyłącza: zimnej wody, kanalizacji sanitarnej oraz energetyczne. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) wygrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy; b) wykonanie prac zbrojarskich i betoniarskich – wykonanie fundamentów oraz schodów do budynku; c) wykonanie przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej; d) wykonanie przyłącza elektroenergetycznego nn-0,4 kV; e) wykonanie i dostawę budynku laboratorium typu kontenerowego wraz z instalacjami wewnętrznymi i wymaganymi blatami, ich montaż na przygotowanych wcześniej fundamentach oraz podłączenie do wykonanych przyłączy zewnętrznych f) uporządkowanie terenu; g) wykonanie dokumentacji powykonawczej; h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych orzeczeń administracyjnych: pozwoleń, uzgodnień i decyzji koniecznych dla realizacji inwestycji, w tym ostateczną decyzję pozwolenia na użytkowanie; i) wykonanie zobowiązań z tytułu rękojmi i gwarancji Zamawiający określa, że osoby wykonujące fundamenty, roboty betoniarskie, zbrojarskie oraz roboty ziemne muszą być zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie legitymował się zawartymi i obowiązującymi umowami/ą ubezpieczenia na cały okres trwania umowy, na kwotę 50 000,00 zł (pięćdziesięciu tysięcy złotych 00/100) dla następujących wypadków, które były spowodowane zagrożeniami stanowiącymi ryzyko Wykonawcy: a. szkody w robotach, urządzeniach i materiałach; b. szkody w sprzęcie; c. szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego (oprócz robót,) powstałe w związku z wykonywaniem umowy; d. nieszczęśliwe wypadki; e. szkody osób trzecich. Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu, gwarancji na przedmiot umowy na okres 24 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego zgodnie z §22 ust.3 lit. e) we wzorze umowy. Poza uprawnieniami wynikającymi z gwarancji, Zamawiający będzie miał prawo dochodzić od Wykonawcy uprawnień z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych, wynikających z Kodeksu Cywilnego dla umowy sprzedaży. Warunki rękojmi za wykonanie każdej części przedmiotu umowy wymienionej w §1 ust. 2 lit. a) do h) we wzorze umowy zgodne będą z uregulowaniami Kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Projekcie Budowlanym – Wielobranżowym, w STWIORB oraz w pozwoleniu na budowę, jak również w opisie blatów wraz z ich rozmieszczeniem w budynku laboratorium, które stanowią odpowiednio załączniki nr 8, 9, 10, 11 do nn. SIWZ. Uwaga! Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 12, 13, 14 do nn. SIWZ mają jedynie charakter poglądowy, ułatwiający wykonawcy obliczenie ceny za wykonanie zamówienia. Przedmiaru nie trzeba dołączać do oferty. Za wykonanie zamówienia zamawiający rozliczy się z wykonawcą ryczałtem. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji zamówienia. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. UWAGA: Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015 Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy, organizacji ruchu oraz prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż., przestrzegania regulaminów obowiązujących na terenie Zamawiającego oraz wymagań normy PN-EN ISO 14001:2015. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią tych regulacji przed przystąpieniem do wykonywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214610-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany poniżej: Bank Pekao S.A. III O/ w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81-212 Gdynia nr 28124035231111000043351129 - lub w jednej z poniżej podanych form: 1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2. gwarancjach bankowych 3. w gwarancjach ubezpieczeniowych 4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu wniesienia wadium w oryginale. Dokument w formie poręczenia i/lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem akapitu poniżej (art. 46 ust. 4a ustawy Pzp). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składani ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2018.1986 z późn. zmianami), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną