Przetargi.pl
Budowa zespołu pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego.”

Burmistrz Miasta Siemiatycze ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Pałacowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6565800, 6565815 , fax. 856 565 803
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Siemiatycze
    ul. Pałacowa 2
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 6565800, 6565815, fax. 856 565 803
    REGON: 50658953000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemiatycze.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zespołu pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanej części miasta Siemiatycze: amfiteatru i targowiska miejskiego oraz poprawa bezpieczeństwa publicznego miasta poprzez utworzenie sieci monitoringu wizyjnego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zamówienia wykonany zostanie następujący zakres prac: A. Zespół pawilonów Zaprojektowano zespół pawilonów handlowych, jednokondygnacyjnych o konstrukcji stalowej, modułowej obudowanej płytami warstwowymi składający się z szeregu pięciu pawilonów usłu-gowych U1-U5, pawilonu sanitarnego S, altany śmietnikowej Sm oraz wiaty do handlu W1. Za-budowę uzupełnia wiata do handlu warzywami W2 Pawilony handlowe Każdy pawilon składa się z dwóch modułów. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m; 3,2m oraz 2,0m. W każdym pawilonie handlowym zaprojektowano pomieszczenie handlowe oraz pomieszczenie zaplecza. Pawilony zaprojektowano do jednoczesnego przebywania do 4 osób. Pawilon sanitarno-gospodarczy Pawilon składa się z trzech modułów. Zastosowano moduły o szerokości 3,0m i 2,0m. W pawi-lonie sanitarnym zaprojektowano WC damskie, WC męskie, WC dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie gospodarcze Dane charakterystyczne budynków 1) Długość zespołu pawilonów (U1-U5, S, Sm, W1) 53,64m 2) Szerokość zespołu pawilonów (U1-U5, S, Sm, W1) 4,75m 3) Długość wiaty W2 8,80m 4) Szerokość wiaty W2 6,00m 5) Ilość kondygnacji I 6) Wysokość budynku 3,15m Pawilony posiadają sztywną podłogę wykonaną z profili gorącowalcowanych HEA100. Kon-strukcję nośną tworzą ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Pokrycie stanowi płyta warstwowa montowana do jednoprzęsłowych płatwi stalowych Rp100x50x3 wykonanych z profili zamkniętych. Pawilony U1-U5, pawilon sanitarny S, oraz częściowo altana śmietnikowa obudowane są płytą warstwową. Konstrukcję nośną wiat stanowią ramy wykonane z profili zamkniętych – Rk100x3. Pokrycie wiat oraz altany śmietnikowej stanowi blacha trapezowa montowana do wieloprzęsłowych płatwi stalowych C100x48x2. Elementy stalowe (oprócz płatwi dachowych) należy pomalować wg wytycznych producenta, zgodnie z zaleceniami ochrony przeciwpożarowej – klasa odporności ogniowej R30. Posadowienie pawilonów, altany i wiat zaprojektowano na fundamentach bezpośrednich w po-staci stóp fundamentowych. B. Utwardzenie terenu W ramach inwestycji projektowany jest plac wokół projektowanych budynków. Nawierzchnia placu na przeważającej części usytuowana jest w miejscu istniejącego placu o nawierzchni asfaltowej. Mała jego część zlokalizowana jest na istniejącym terenie gruntowym. Projektowane nawierzchnie należy dowiązać sytuacyjnie i wysokościowo do pozostałej części istniejącej nawierzchni placu asfaltowego, istniejących chodników wokół budynku handlowego oraz nawierzchni projektowanego parkingu. Konstrukcje nawierzchni placu: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm - podbudowa z kruszywa naturalnego 0/31,5 gr 25 cm stabilizowanego mechanicznie - warstwa mrozoochronna – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm. Chodniki - kostka brukowa betonowa gr. 6cm bezfazowa - podsypka piaskowa gr. 5 cm - warstwa mrozoochronna – kruszywo naturalne stabilizowane mechanicznie gr. 15 cm Nawierzchnię chodnika należy obramować obrzeżem betonowym o wym. 6x20 cm na podsypce piaskowej. Odwodnienie Powierzchniowe do projektowanego odwodnienia liniowego i wpustu deszczowego. Zieleń Tereny zieleni zlokalizowane wokół projektowanej nawierzchni utwardzonej należy pokryć warstwą ziemi urodzajnej gr 10 cm.. Od strony rzeki należy wykonać skarpy ziemne o pochyleniu 1:1,5 C. Instalacje elektryczne - zakres prac obejmuje: - instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację gniazd ogólnego przeznaczenia, - instalację zasilania grzejników elektrycznych, - instalację zasilania przepływowych ogrzewaczy wody, - instalację oświetlenia zewnętrznego, - instalację odgromową, - instalację uziomu otokowego, - instalację przeciwporażeniową, - instalację fotowoltaiczną D. Instalacje WOD.-KAN - projektowane zadanie inwestycyjne obejmuje: - instalacje wody zimnej pawilonu sanitarnego - instalacje ciepłej wody użytkowej wykorzystującej podgrzewacze elektryczne pawilonu sani-tarnego - instalacje kanalizacji sanitarnej pawilonu sanitarnego - kanalizację deszczową. - instalacja c.o. - ogrzewanie zespołu pawilonów handlowych i pawilonu sanitarnego s projektuje - się poprzez elektryczne statyczne piece akumulacyjne 3. Inne informacje związane z przedmiotem zamówienia 1. Wszystkie roboty budowlane wykonywać należy zgodnie z ,, Warunkami technicznymi wykonywania i odbioru robót budowlano- montażowych '', polskimi normami oraz sztu-ką budowlaną. 2. W trakcie budowy zachować warunki prowadzenia prac zawarte w dokumentach praw-nych dotyczących przedmiotowej Inwestycji. 3. Prace budowlane prowadzić pod bezpośrednim nadzorem uprawnionego kierownika bu-dowy. 4. Wszelkie ew. zmiany przestrzenne i materiałowe należy uzgodnić z projektantem, przed podjęciem czynności na budowie. 5. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w trakcie realizacji inwestycji, należy wezwać projektanta, w celu uzgodnień projektowych w ramach nadzorów autorskich. 6. Zachować i stosować wszystkie przepisy BHP w trakcie prowadzenia robót budowla-nych. 7. Materiały stosowane przy realizacji robót muszą posiadać aktualne certyfikaty lub świa-dectwa dopuszczające do stosowania w budownictwie. 8. W czasie stosowania środków chemicznych do zabezpieczeń elementów konstrukcji obiektu należy przestrzegać przepisów ppoż. i BHP oraz postępować zgodnie z wytycz-nymi zawartymi w instrukcji producenta. 9. Wszystkie elementy i fazy wykonawstwa budynku winny być odebrane przez Inspekto-ra nadzoru i potwierdzone stosownymi wpisami do Dziennika Budowy. 10. Całość robót winna być wykonana przez wykwalifikowanych robotników pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane. 11. Oprócz wytycznych zawartych w niniejszym opisie obowiązują uwagi i objaśnienia za-mieszczone na poszczególnych rysunkach w części graficznej opracowania, oraz w pro-jektach branżowych. 12. Zakres robót obejmuje również wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia przez Wykonawcę, w celu oddania Robót do normalnej eksploatacji i przekazanie ich Zama-wiającemu. 13. Ilekroć opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, lub przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równo-ważne opisywanym i należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie „lub równoważne”. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właści-wościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż ofe-rowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowa-ne dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zama-wiającego. 15. Wymóg dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych wynikający z art. 29 ust. 5 ustawy pzp, został określony w dokumentacji projektowej. 16. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w szcze-gółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm) 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr rachunku: 15 1240 5211 1111 0010 3200 7962 (Pekao S.A) z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu IF.271.7.2019 na roboty budowlane pn.: Budowa zespołu pawilonów handlowych wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami doziemnymi w ramach projektu …” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XI. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, zgodnie z aktualnym brzmieniem tych przepisów. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć również formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach: o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach