Przetargi.pl
Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Koszalinie przy ul. Wenedów

Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-622 Koszalin, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 462 030, , fax. 943 465 781
  • Data zamieszczenia: 2020-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o. o.
    Plac Wolności 2-3
    75-622 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 462 030, , fax. 943 465 781
    REGON: 33054289500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://tbskoszalin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Koszalinie przy ul. Wenedów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie wielorodzinnego budynku mieszkalnego wraz z instalacjami wewnętrznymi i infrastrukturą techniczną na działce nr 244/53 oraz fragmentach działek 244/47 i 647 w obrębie 22, w Koszalinie. W skład projektu wchodzi: - budynek pięciokondygnacyjny; - drogi wewnętrzne z połączeniem do istniejących dróg osiedlowych, chodniki i parkingi, wraz z sieciami i przyłączami i innymi urządzeniami budowlanymi i elementami małej architektury; - usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącym uzbrojeniem trenu; - wykonanie nasadzeń; Szczegółowy zakres prac do wykonania został ujęty w Programie Funkcjonalno Użytkowym (załącznik nr 7 do SIWZ). 2. Zakres zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj” - Wykonanie projektu rozbiórek istniejących obiektów budowlanych na terenie planowanej inwestycji, uzyskanie pozwolenia na rozbiórki w/w budynków zgodnie z Prawem budowlanym, uzyskanie potwierdzenia uprawomocnienia się pozwolenia na rozbiórki. - Projekty niezbędnych przekładek sieci zewnętrznych. - Rozbiórki istniejących obiektów budowlanych wykonane na podstawie projektów i pozwolenia na rozbiórki w/w obiektów. - Projekty budowlane i wykonawcze budynku mieszkalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą, uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie potwierdzenia uprawomocnienia się w/w pozwolenia na budowę, uzyskanie akceptacji Inwestora, uczestnictwo w odbiorach. - Wykonanie budynku mieszkalnego na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w zakresie umożliwiającym w imieniu Inwestora uzyskania pozwolenia na użytkowanie. - Zapewnienie pełnienia nadzoru autorskiego na etapie realizacji przez projektantów wszystkich branż zgodnie z potrzebami wynikającymi z procesu budowy. Obowiązkiem projektantów będzie uczestnictwo w koordynacjach oraz Radach Budowy na żądanie Inspektora Nadzoru. - Projekty budowlane i wykonawcze branży drogowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (oświetleniem, odwodnieniem) w zakresie umożliwiającym w imieniu Inwestora uzyskanie pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.; b) doprowadzenie wody i energii elektrycznej na teren budowy (po uzgodnieniu miejsca włączenia z Zamawiającym) oraz zabezpieczenie łączności telefonicznej na własny koszt; wykonawca zainstaluje, na własny koszt, podlicznik wody i energii elektrycznej oraz będzie ponosił na podstawie ich wskazań koszty zużycia w okresie realizacji robót; c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów (w tym: badania wody, koszty rozruchu, szkolenia, natężenie oświetlenia, wydajności wentylacji itp.) oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych Przedmiotem Umowy; d) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 PLN. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: 56 1540 1043 2001 8101 3228 0002 z dopiskiem „WADIUM - Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Koszalinie przy ul. Wenedów”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Kopię dokumentów wadialnych należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Koszalińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Plac Wolności 2-3, 75-622 Koszalin. 7. Gwarancja wadialna będzie również skuteczna, jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) oznaczenie postępowania, 3) określenie przedmiotu postępowania 4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) kwotę gwarancji, 6) termin ważności gwarancji, 7) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązany w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 12. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Obowiązku złożenia oświadczenia nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach