Przetargi.pl
„Budowa ulicy Wojska Polskiego nr 107042L”

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 27 28 , fax. 81 440 31 06
  • Data zamieszczenia: 2018-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 81 517 27 28, fax. 81 440 31 06
    REGON: 43102008400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa ulicy Wojska Polskiego nr 107042L”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. DANE OGÓLNE 1.1 Przedmiot inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej nr 107042L ul. Wojska Polskiego w Bełżycach na odcinku od km 0+762,2 do km 1+030,28 (odc. I od km 0+762,2 do km 0+980,00 i odc.II 0+980,00 do 1+030,28 – włączenie do DW 834). 1.2 Adres inwestycji. Projektowana inwestycja położona jest w miejscowości Bełżyce, gmina Bełżyce, powiat lubelski, woj. lubelskie, działka nr 1213/1,2469 i 1041 (dr. Woj. 834). Lokalizację projektowanego odcinka drogi przedstawiono na planie orientacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszego opracowania. 1.3 Uzasadnienie inwestycji. Projektowana droga gminna stanowi dojazd do zakładów usługowych, zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej. Projektowane włączenie będzie tymczasowym rozwiązaniem do czasu przebudowy skrzyżowania) ul. Wojska Polskiego z droga wojewódzką nr 834 – ul. Bychawską 2. ZAKRES OPRACOWANIA Zakres robót związanych z realizacją przedmiotowego odcinka drogi obejmuje: budowę drogi klasy L (lokalna) o nawierzchni bitumicznej podstawowej szerokości jezdni 6,0m wraz z krawężnikiem bez chodników i zjazdów. 3. STAN ISTNIEJĄCY Dotychczasowy sposób wykorzystania odcinka drogi nie ulega zmianie. Przedmiotowa droga o nawierzchni częściowo żużlowej i częściowo z płyt żelbetowych, obsługuje ruch lokalny miejscowości. Jezdnia drogi jest usytuowana w pasie drogowym o szerokości 20 m. Korona drogi posiada jedną jezdnię szerokości 3,0 m, brak chodników oraz odwodnienia drogi. Do nieruchomości zlokalizowanych przy drodze istnieją zjazdy, utwardzone różnymi materiałami, wykonane przez właścicieli przyległych posesji. Powierzchnia zajmowanego terenu nie ulegnie zmianie podczas budowy i dalszej eksploatacji. Odwodnienie jezdni drogi odbywa się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na istniejący teren. Obserwowany, na projektowanym odcinku drogi, w stanie istniejącym ruch drogowy jest o średnim natężeniu - z przewagą samochodów osobowych. W pobliżu projektowanej drogi przebiegają następujące linie uzbrojenia terenu: napowietrzne linie energetyczne kablowa sieć telekomunikacyjna, kablowe linie energetyczne, kanalizacja deszczowa, sieć gazowa, wodociąg. 4. OPIS GEOTECHNICZNYCH WARUNKÓW POSADOWIENIA OBIEKTU. Określenie warunków gruntowych: Ocenę geotechnicznych warunków posadowienia dokonano przez przeprowadzony wywiad i oględziny miejsca posadowienia obiektu w terenie. Wykonano odkrywki gruntu w miejscu projektowanego usytuowania obiektu. Stwierdzono, że pod warstwą nasypu niekontrolowanego miąższości 0,4 m znajdują się grunty spoiste w stanie twardoplastycznym. Są to grunty wysadzinowe. Warunki wodne określa się jako dobre. Grupę nośności podłoża określa się jako G3. 5. ELEMENTY PROJEKTOWANE. 5.1 Podstawowe parametry projektowe. Zaprojektowano drogę odpowiadającą parametrom klasy L - jednopasową, dwukierunkową, o nawierzchni bitumicznej podstawowej szerokości 6,0 m. Podstawowe parametry projektowe: - prędkość projektowa: 50 (40) km/h, - kategoria ruchu KR2, - grupa nośności podłoża G3. 5.2 Plan sytuacyjny Początek projektowanego odcinka drogi usytuowano w km 0+762,2 natomiast koniec na krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej nr 834. Na projektowanym odcinku drogi wprowadzono łuk kołowy: od km 0+776,8 do km 0+822,84 o promieniu R = 40m Z uwagi na szerokość jezdni drogi woj. 834 – ul. Bychawskiej w obrębie skrzyżowania (6m) nie wprowadzono poszerzenia na łuku. Szczegółową lokalizację oraz parametry łuku kołowego przedstawiono na planie sytuacyjnym oraz profilu podłużnym. 5.3 Profil Niweletę zaprojektowano w nawiązaniu do niwelety istniejącej nawierzchni drogi gminnej nr 107042L oraz drogi woj. nr 834 (w miejscu włączenia). Minimalne i maksymalne pochylenie niwelety wynosi 0,5 % . Nie wprowadzono łuków pionowych. 5.4 Przekrój normalny Zaprojektowano przekrój normalny uliczny o następujących parametrach: szerokość jezdni 2x3,0m - przekrój daszkowy 2% , 5.6 Konstrukcja nawierzchni. Konstrukcję nawierzchni przyjęto zgodnie rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - jak dla kategorii obciążenia ruchem KR2, grupy nośności podłoża G3 (grunty wysadzinowe w dobrych warunkach wodnych tj. zwierciadło wód gruntowych występuje poniżej 2 m od spodu konstrukcji nawierzchni przy jednoczesnym dobrym odwodnieniu korpusu drogi). 5.7 Konstrukcja nowej nawierzchni jezdni: warstwa wiążąca grubości 7 cm z betonu asfaltowego (KR2) podbudowa zasadnicza grubości 20 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, podbudowa pomocnicza grubości 15 cm z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa, Obramowanie jezdni stanowić będzie krawężnik typu ciężkiego 20x30x200 na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. 6. ODWODNIENIE. W ramach przebudowy włączenia projektuje się powierzchniowe odprowadzenie wód na teren przyległy poprzez wykonanie ścieku podchodnikowego. Odprowadzenie wód z pozostałego odcinka drogi zaprojektowano do kanalizacji deszczowej poprzez system wpustów wykonany w ramach ETAPU 1 budowy ul. Wojska Polskiego w Bełżycach. Wybudowanie odcinka kanalizacji który będzie wyprowadzał sieć istniejącą poza jezdnie nowoprojektowaną. 7. URZĄDZENIA OBCE. Na projektowanym odcinku drogi występują następujące istniejące urządzenia uzbrojenia terenu: napowietrzna linia energetyczna kablowa sieć telekomunikacyjna, kanalizacja deszczowa wodociąg. Nie stwierdzono kolizji z sieciami uzbrojenia terenu. W ramach robót przewiduje się jedynie wymianę łańcucha przelotowego pojedynczego Ł020 na podwójny typu Ł02-20 z izolatorami kompozytowymi typu CS70 – AA20. 8. OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA ZABEZPIECZENIA RUCHU. Projekt stałej organizacji ruchu na projektowanym odcinku drogi gminnej stanowi odrębny załącznik do niniejszego opracowania. 9. OCHRONA ŚRODOWISKA. Inwestycja nie jest zaliczona do grupy II zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko. Jednakże konieczne jest zachowanie odpowiednich norm przechowywania, przewożenia i wbudowywania materiałów budowlanych oraz eksploatacji sprzętu budowlanego, tak by nie dopuścić do nadmiernego zanieczyszczenia gleby, wód powierzchniowych, cieków oraz atmosfery podczas budowy drogi. 10. WARUNKI WYNIKAJĄCE Z USTALEŃ MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO. Przebieg i sposób zagospodarowania terenu drogi nie jest sprzeczny z ustaleniami studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Bełżyce. 11. WARUNKI KORZYSTANIA Z OBIEKTU PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE. Inwestycja spełnia wymogi przepisów prawa budowlanego m. in. w zakresie warunków korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne. Nie projektuje się elementów stanowiących bariery architektoniczne. 12. CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA OBIEKTU. Projektowany obiekt w fazie eksploatacji nie wykazuje zapotrzebowania na energię. 13. OBSZAR ODDZIAŁYWANIA OBIEKTU Na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 1 lit. C oraz art. 3 pkt. 20, w związku z art. 28 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r – Prawo budowlane (Dz.U.2017.290 ze zm.) oświadczam, że obszar oddziaływania obiektu mieści w całości się na działkach- 1213/1 1041. Wyznaczenie obszaru oddziaływania obiektu dokonano w oparciu o art. 3 pkt. 20 Prawo budowlane, który stanowi, że obszar oddziaływania obiektu należy rozumieć teren wyznaczony w otoczeniu obiektu budowlanego na podstawie przepisów odrębnych, wprowadzających zmianę z tym obiektem ograniczania w zagospodarowaniu tego terenu. Analizie poddano następujące akty prawne: - Prawo budowlane oraz przepisy techniczno-budowlane wydane na podstawie art. 7 pr. bud., - Ustawa o ochronie przyrody (Dz.U.2016.2134 ze zm.), - Prawo wodne (Dz.U.2016. 2280 ze zm.), 14. UWAGI KOŃCOWE. Roboty należy prowadzić pod odpowiednim nadzorem z zachowaniem przepisów BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej. W przypadku stwierdzenia warunków odmiennych od założonych w projekcie niezwłocznie powiadomić Projektanta. Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i wymaganiami technicznymi. Wszystkie wymiary sprawdzić na budowie. Wszelkie zmiany w konstrukcji nie zaaprobowane pisemnie przez projektanta przenoszą odpowiedzialność za całość konstrukcji na osobę samowolnie dokonującą zmian. Wszystkie roboty muszą być tyczone przez uprawnionego geodetę budowy w porozumieniu z inspektorem nadzoru. Po zakończeniu robót należy sporządzić geodezyjny pomiar powykonawczy zrealizowanego obiektu. 15. Szczegółowy rodzaj robót i ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej Zał. nr 6 do SIWZ. 16. Wynagrodzenie będzie miało charakter ryczałtowy. Z uwagi na to, że umowa będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 17. Rozwiązania równoważne – w przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust.1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, ze dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku gdy, wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 18. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 12 wzoru umowy. Długość okresu gwarancji – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa długość gwarancji w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszt uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 19. Ubezpieczenie – Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 wzoru umowy. 8. Na podstawie art. 24 aa. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) zamawiający przewiduje, możliwość zastosowania procedury odwróconej oceny i badania ofert. 20. Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów wspólnego słownika zamówień 45.00.00.00-7 Roboty budowlane; 45.23.31.29-9 Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań i dróg; 45.23.31.40-2 Roboty drogowe; 45.23.32.00-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45.23.31.20-6 Roboty w zakresie budowy dróg; 45.31.10.00-0 Roboty w zakresie inst. elektrycznej; 45.23.21.30-2 – Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej; 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zamówienia na roboty budowlane na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie – wykonywania prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu, w zakresie objętym zamówieniem, określonym w rozdziale III. opis przedmiotu zamówienia 1 (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudniena jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w § 13 (Klauzula zatrudnienia) wzoru umowy stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł. ( słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi byś wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 13 8685 0001 0020 1902 2000 0040 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na „Budowę ulicy Wojska Polskiego nr 107042L” znak OR.271-1.13.01.2018.JW; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.); 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 w formie lub formach, o których mowa w pkt 3 zostanie odrzucona z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane); - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotycz). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach