Przetargi.pl
: Budowa ulic Sosnowej, Świerkowej i Brzozowej na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w Ryczywole - etap I

Gmina Ryczywół ogłasza przetarg

  • Adres: 64-630 Ryczywół, ul. Mickiewicza 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69 , fax. 067 283 70 02
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ryczywół
    ul. Mickiewicza 10 10
    64-630 Ryczywół, woj. wielkopolskie
    tel. 0 67 283 70 02, 283 70 69, fax. 067 283 70 02
    REGON: 00054123300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryczywol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : Budowa ulic Sosnowej, Świerkowej i Brzozowej na osiedlu zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w Ryczywole - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa pierwszego etapu ulic Sosnowej, Świerkowej i Brzozowej wraz z chodnikami i zjazdami na osiedlu zabudowy jednorodzinnej mieszkaniowej w Ryczywole. Budowa będzie prowadzona na działkach stanowiących wydzielone pasy uliczne. 1. Ulica Sosnowa na długości 349,00m ( od km 0+000 do km 0+106, od km 0+602 do km 0+845 + wylot na drogę polną 40,0m 2. Ulica Brzozowa(całość) od km 0+000 do km 0+372,50 3. ulica Świerkowa na długości 0+106 m. Parametry ulic : 1. ul. Sosnowa - przekrój uliczny - jezdnie o szerokości 6,00 m, chodniki o szerokości 1,50m, przekrój poprzeczny daszkowy, 2. ul. Brzozowa od km 0+176 do km 0+376 - przekrój półuliczny, jezdnia o szerokości 5,00m, chodniki o szerokości 2,00-2, 50 m, ścieżka piesza - 1,25m, przekrój poprzeczny wklęsły, 3. ul. Świerkowa - przekrój uliczny, jezdnie o szerokości 6,00 m, chodniki o szerokości 1,50m, przekrój poprzeczny daszkowy. Konstrukcje jezdni: nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm, CEGIEŁKA koloru szarego na ciągach jezdnych, CEGIEŁKA koloru czerwonego na ścieżkach pieszych, opaski szerokości 30cm wzdłuż krawężników i przejściach dla pieszych, podbudowy zasadnicze grubości 18cm z tłucznia kamiennego o frakcji25-50mm, 40-63mm, klińca 5-25mm i miału, podbudowy pomocnicze (warstwa odcinająca od podłoża) grubości 15cm z chudego betonu o Rm-1,5-2,5Mpa. Ścieżka pieszo-jezdna będzie ograniczona obrzeżami 8x30 wtopionymi do poziomu jezdni. Jezdnie w przekrojach ulicznych będą ograniczone krawężnikami betonowymi najazdowymi wystającymi 8cm nad jezdnię. Poprzecznie jezdnie będą miały pochylenia: - w przekroju daszkowym 2%, w przekroju wklęsłym 1,5%. Konstrukcje chodników: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm typu CEGIEŁKA koloru czerwonego i szarego, z płyt betonowych 50x50x7, kostki granitowej 9x9x9 i kamienia brukowego polnego układana na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm, warstwa odcinająca od podłoża o grubości 10cm z piasku, obramowanie obrzeżami betonowymi 8x30 szarymi wbudowanymi na ławach z oporem z betonu B-15, pochylenie jednostronne 1% do jezdni. Konstrukcje zjazdów indywidualnych: nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8cm typu CEGIEŁKA koloru grafitowego, układanej na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm, podbudowy zasadnicze grubości 18cm z chudego betonu o Rm=6,0-9,0Mpa, podbudowy pomocnicze (warstwa odcinająca od podłoża) grubości 15cm z chudego betonu o Rm-1,5-2,5Mpa. Zjazdy będą ograniczona obrzeżami 8x30 wtopionymi do poziomu jezdni w liniach rozgraniczających(bramach) oraz bocznie poza chodnikiem. W pierwszej kolejności muszą być wykonane odcinki ulic okalających Przedszkole ( część ul. Świerkowej, część ul. Brzozowej, część ul. Sosnowej ). Roboty te muszą być wykonane do 15.08.2009r. Oznakowanie ulic : znaki pionowe A-7 3szt, D2- 3szt, D-1 6szt, D-6 4 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 20.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( V.2004 - V.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (przez co rozumieć należy budowę, przebudowę, remont ulic i dróg ) i wartości min. 1 mln zł każda. 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) kierownika budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) personelem posiadającym kwalifikacje w zakresie budowy różnych nawierzchni dróg i chodników. Kierownik budowy musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 400.000 zł, 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 2 mln zł. rocznie, 3. posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że a) każdy z osobna : posiadają uprawnienia do działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wspólnie muszą wykazać, że posiadają wiedzę i doświadczenie ( określone w pkt. 2 ppkt. 1 ), dysponują potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kadrą kierowania budową oraz specjalistami ( określone w pkt. 2 ppkt. 2 ), posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie ponad 2 mln zł. rocznie, posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 1.000.000 zł. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku dokonana będzie na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty oświadczeń i dokumentów, z treści których wynikać informacje potwierdzające spełnianie warunków. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Oświadczenia woli muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone - za zgodność z oryginałem - przez osobę do tego uprawnioną. Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków zostanie wykluczony z postępowania. Pełnomocnictwo dla osób lub podmiotów uprawnionych do reprezentacji albo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza. Pełnomocnictwo w formie pełnomocnictwa rodzajowego powinno dotyczyć przedmiotowego postępowania i zamawiającego. Z treści pełnomocnictwa powinien wynikać zakres umocowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 2. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Wykaz osób (tu - kierownik budowy ) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia ( przez co należy rozumieć np. zawodowe CV ), uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 6. Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Rachunek zysków, strat lub inny dokument zawierający informacje niezbędne do oceny sytuacji ekonomiczno - finansowej za lata obrotowe 2007 i 2008r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 11. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami w Dz.U. z 2008r Nr 188 poz. 1155). Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ryczywol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach