Przetargi.pl
- Budowa sieci kablowej oświetlenia oraz monitoringu na terenie Parku Miejskiego w Brwinowie na terenie dz. nr ew. 31, 44 i 45 obręb 5 Brwinów Miasto oraz demontaż istniejących słupów betonowych z oprawami sodowymi istniejącymi; - Remont istniejącego ciągu pieszego wraz z dojściem do pomnika oraz budowa chodnika na odcinku od głównego ciągu pieszego do wewnętrznej drogi parkowej na terenie Parku Miejskiego w Brwinowie;

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2013-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    - Budowa sieci kablowej oświetlenia oraz monitoringu na terenie Parku Miejskiego w Brwinowie na terenie dz. nr ew. 31, 44 i 45 obręb 5 Brwinów Miasto oraz demontaż istniejących słupów betonowych z oprawami sodowymi istniejącymi; - Remont istniejącego ciągu pieszego wraz z dojściem do pomnika oraz budowa chodnika na odcinku od głównego ciągu pieszego do wewnętrznej drogi parkowej na terenie Parku Miejskiego w Brwinowie;
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia - branża elektryczna: 1) Budowa: - sieci kablowej oświetlenia Parku Miejskiego w Brwinowie kablem YAKXS 4x25mm2 - długość łączna 2789 m w rurach osłonowych SRS-75, - sieci kablowej zasilania kamer monitoringu kablem YKY 5x4mm2 - długość łączna 1279 m w rurach osłonowych SRS-50, - sieci kablowej oświetlenia pomników kablem YKY 3x4mm2 wraz z montażem 4 szt. opraw iluminujących pomniki - długość łączna 63 m, - złącza kablowego ZK wolnostojącego z szafką SON/SOK na fundamencie prefabrykowanym - 1szt. oraz złączy ZK-1 na terenie Parku Miejskiego - 2 szt., - kanalizacji kablowej 1 - otworowej z rur PCV 110/5,3 - 880 m, - studni kablowych typu SK-2 - 20 szt., - rurociągów kablowych RHDPE 40/3,7 - 393 m, - kabla światłowodowego w kanalizacji teletechnicznej Z-XOTKtsdD 72J - 689 m, Z-XOTKtsdD 6J - 644 m, - patchordów 10 m - 6J wewnątrz słupów oświetleniowych - 9 szt., - złączy przelotowych termokurczliwych na połączeniu kabla 6J i patchordów 6J - 10 szt., - stelaży zapasów w studniach kablowych - 3 szt., - złączy dostępowych ZD1, ZD2 i ZD3 - łącznie 3 szt. 2) Wykonanie przecisków na terenie parku z rury RHDPE 110/6,3 - długość łączna 210m. 3) Montaż: - słupów oświetleniowych parkowych jednownękowych - 73 szt. oraz słupów oświetleniowych parkowych dwuwnękowych - 9 szt., - tabliczek bezpiecznikowych we wnękach słupowych - 91 szt., - opraw parkowych ozdobnych ze źródłami światła metalohalogenkowymi - 82 szt., - uziemień szpilkowych słupów oświetleniowych szt. 82 oraz uziemień szpilkowych złączy kablowych 3 szt., - kamer monitoringu megapixelowych IP na słupach oświetlenia terenu zgodnie z dokumentacją projektową - 9 szt., - przełącznicy optycznej ODF 24J w standardzie SC/APC - 1 kpl., - szafy 19 cali 9U - 1 szt. oraz switcha - 1 szt., - mediakonwerterów przy kamerach - 9 szt. oraz mediakonwerterów w szafie 19 cali w typowym dla tego celu panelu 19 cali- 9 szt., - rejestratora 16 kanałowego oraz dysku HDD - 2TB - 1 kpl. 4) Pomiary elektryczne odbiorcze rezystancji izolacji wybudowanych kabli YAKXS 4x25 mm2, YKY 5x4 mm2, YKY 3x4 mm2 oraz uziemień słupów i złączy kablowych - 1 kpl. i pomiary wybudowanych linii światłowodowych - 1 kpl.; 5) Zakup oprogramowania NUUO dedykowanego do zarządzania systemem monitoringu (interfejs użytkownika) z możliwością podłączenia 8 szt. kanałów obsługujących kamery monitoringu megapixelowe IP do zainstalowania w istniejącym serwerze w serwerowi Urzędu Gminy Brwinów na ul. Grodziskiej 12; 6) Szkolenie 6 pracowników obsługi monitoringu, przeprowadzone zostanie po zgłoszeniu przez kierownika budowy zakończenia robót wpisem do dziennika budowy i przed przystąpieniem Zamawiającego do czynności odbiorowych; Wykonawca sporządzi listę przeszkolonych pracowników Zamawiającego, która będzie stanowiła załącznik do protokołu odbioru robót; 7) Wytyczenie geodezyjne i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wybudowanych sieci oświetlenia terenu i monitoringu - 2 kpl.; 8) Demontaż istniejących w obrębie parku 16 szt. słupów energetycznych oświetleniowych betonowych razem z oprawami i wysięgnikami. Oprawy oświetleniowe z demontażu należy przetransportować na teren bazy w Urzędzie Gminy Brwinów mieszczącej się przy ul. Grodziskiej 12 w Brwinowie. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia - branża drogowa: 1) Remont głównego ciągu pieszego na odcinku ul. Przejazd do bramy w parku o łącznej długości ok. 570 mb; szerokość waha się od 2,5m do 4,8m; 2) Budowa chodnika na odcinku od głównego ciągu pieszego do wewnętrznej drogi parkowej o długości ok. 100 mb i szerokości 3,0m oraz dojście do pomnika; 3) Rozbiórka istniejącego chodnika z płyt betonowych oraz trylinki; materiał rozbiórkowy należy przetransportować na bazę Urzędu Gminy Brwinów mieszczącą się przy ul. Przejazd w Brwinowie; 4) wykonanie prac drogowych, w tym (zaprojektowanej) nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm typu TEGULA KOŁO ANTYK JURAJSKI z ułożeniem jej w wachlarz zgodnie z decyzją nr 512/2012 Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 28.05.2012r.; 5) ustawienie wzdłuż chodnika 11 szt. ławek i 11 szt. koszy na śmieci (zgodnie z projektem); stare zdemontowane ławki i kosze na śmieci należy przetransportować na bazę Urzędu Gminy Brwinów mieszczącą się przy ul. Grodziskiej 12 w Brwinowie. 3.Zamówienie obejmuje wykonanie wszystkich robót, a w szczególności: 1) Inwestycji wg projektu budowlanego, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, w tym: - wykonanie prac związanych z budową kabli energetycznych i teletechnicznych w ziemi ręcznie lub bezrozkopowo (stosownie do uzgodnienia z MWKZ), - odbudowę nawierzchni i terenów przylegających, zniszczonych przez sprzęt w trakcie wykonywanych robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru dróg oraz terenów po ich odtworzeniu od zarządzającego daną drogą lub terenem, - wszystkie inne roboty określone w dokumentacji budowlano - wykonawczej, normach branżowych, oraz wynikające z przeprowadzonych własnych oględzin i inwentaryzacji w terenie, 2) Połączenia z istniejącą siecią elektroenergetyczną - pod nadzorem przedstawiciela PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Rejon Energetyczny Pruszków; 3) Połączenia z istniejącą siecią monitoringu - pod nadzorem przedstawiciela UG Brwinów; 4) Wykonanie przewiertów/przecisków w miejscach budowy sieci oświetlenia i monitoringu ze względu na istniejący drzewostan; zabezpieczenie istniejących drzew przed uszkodzeniem w obrębie pasa robót (drzewostan parku objęty ochroną konserwatorską), 4. Poza obowiązkami Wykonawcy określonymi w § 6. wzoru umowy Wykonawca zapewni we własnym zakresie : 1) usunięcie wszelkich kolizji z siecią wodociągową, kanalizacyjną oraz telefoniczną w ramach umowy, 2) specjalistyczne nadzory zgodnie z opinią ZUD, 3) ułożenie i zabezpieczenie odkrytych kabli energetycznych i telefonicznych w rurach osłonowych, 4) protokolarny odbiór robót od właściciela danej sieci po wykonaniu wszystkich robót na urządzeniu kolidującym podlegającym nadzorowi, 5) stałego dojazdu do posesji i dostępu do budynków (w uzgodnieniu z użytkownikami posesji) oraz urządzeń wymagających konserwacji i obsługi specjalistycznej, 5. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w dokumentacji projektowej i STWiOR. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817), potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 6. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady od końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000,- zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach