Przetargi.pl
,, Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kowala

Urząd Gminy w Kowali ogłasza przetarg

  • Adres: 26-624 Kowala, Kowala 105a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6101760 , fax. 0-48 6101760
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kowali
    Kowala 105a 105a
    26-624 Kowala, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6101760, fax. 0-48 6101760
    REGON: 00054294200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kowala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,, Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Kowala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest budowa 40 szt. przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków: a) 35 szt. wraz z zasilaniem elektrycznym dla 2 - 6 RLM b) 5 szt. wraz z zasilaniem elektrycznym dla 6 -10 RLM na terenie gminy Kowala. 2) Dodatkowo w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: a) wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy; b) Wykonanie przykanalików ścieków surowych/przepompowni ścieków surowych; c) Montaż zbiorników przydomowych oczyszczalni ścieków; d) Montaż przepompowni ścieków oczyszczonych; e) Montaż rurociągów tłocznych ścieków oczyszczonych; f) Montaż drenażu rozsączającego bezpośrednio do gruntu; g) Montaż drenażu rozsączającego w nasypie; h) Montaż studni chłonnych; i) Montaż instalacji elektrycznej; j) Przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni; k) Przeszkolenie użytkowników, dostarczenie instrukcji obsługi, wykonanie badań skuteczności oczyszczonych ścieków; l. Uporządkowanie placu budowy do stanu pierwotnego wywóz nadmiaru gruntu, niwelacja terenu m) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej z potwierdzeniem o przyjęciu dokumentów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy oczyszczalni biologicznych opartych na technologii niskoobciążonego osadu czynnego, stabilizowanego w warunkach tlenowych, o wydajności do 5m3-dobę, zagospodarowaniem oczyszczonych ścieków poprzez systemem drenażu rozsączającego do gruntu lub nasypu. Bez osadnika wstępnego, bioreaktor kompaktowy z polipropylenu, wyposażony w system sterowania automatycznego, wydzielone niezależne komory nitryfikacji -denitryfikacji- separacji. 4. Przydomowe oczyszczalnie ścieków powinny być oznakowane znakiem CE, być zgodne z normą PN-EN 12566-3+A1:2009 na podstawie badań wykonanych przez notyfikowane laboratorium, zgodnie z wykazem jednostek wymienionych w na stronie Komisji Europejskiej. 5. Zamawiający nie dopuszcza zmiany technologii oczyszczania ścieków. Zaproponowane rozwiązania oczyszczania ścieków muszą pracować w technologii niskoobciążonego osadu czynnego. Całość procesów oczyszczania musi odbywać się w jednym zbiorniku. Bioreaktor musi posiadać minimum 5 komór. Wyklucza się oczyszczalnie robionych metodą rozdmuchu i rotomuldingu. 6. Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń fabrycznie nowych i nieużywanych, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. 7. Materiały poszczególnych warstw odsączających wykonać zgodnie z częścią graficzną dokumentacji. Na każdym etapie wykonywania prac montażowych należy zgłaszać Inspektorowi nadzoru wykonane pojedyncze warstwy. Każda warstwa podlega odbiorowi jak dla odbioru robót zanikających w związku z czym ze zgłoszenia do odbioru warstwy będzie sporządzony odpowiedni protokół odbioru, który będzie zawierał szczegółowe pomiary inwentaryzacyjne wykopów i wykonanych warstw. Brak zgłoszenia do odbioru lub brak podpisanego protokołu odbioru robót zanikających będzie skutkował brakiem odbioru końcowego wykonanego układu. 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną wraz z okresem gwarancji. 9. Zamawiający wymaga, by gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego ostatecznego odbioru robót. 10. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 1 dnia od zgłoszenia. 11. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. W celu wykazania równoważności należy przedstawić wszelką możliwą do porównania dokumentację techniczno - technologiczną z której jednoznacznie będzie wynikać równoważność proponowanych urządzeń zamiennych. Dokumentami niezbędnymi do spełnienia warunku równoważności, które należy przedstawić do akceptacji są: dokumentacja techniczna proponowanych urządzeń i instalacji, schematy technologiczne wraz z opisami technicznymi proponowanych urządzeń, schematy działania wraz z określeniem stopnia redukcji zanieczyszczeń, wskazaniem odpowiednich komór i urządzeń współpracujących, kompletna dokumentacji wraz z załącznikami dotycząca przeprowadzonych badań i atestów, schematy elektryczne wraz z wykazem urządzeń proponowanych rozwiązań równoważnych, wszelkie inne dokumenty techniczno- technologiczne umożliwiające rzetelną a przede wszystkim kompleksową ocenę zaproponowanych urządzeń. 12. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521274
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kowala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach