Gmina Dziemiany ogłasza przetarg
- Adres: 83425 Dziemiany, ul. 8 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
ul. 8 Marca 3
83425 Dziemiany, woj. pomorskie
tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
REGON: 19167513200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA, PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA OGÓLNODOSTĘPNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNO – REKREACYJNEJ W GMINIE DZIEMIANY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest budowa, przebudowa i modernizacja ogólnodostępnej infrastruktury turystyczno - rekreacyjnej w Gminie Dziemiany z podziałem zamówienia na 2 części t.j.: Część I. Pierwsza część zamówienia obejmuje przebudowę sceny estradowej oraz rozbudowę widowni wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego w miejscowości Dziemiany na działce nr ew. 77/15. Na terenie, na którym będzie przeprowadzana inwestycja, znajduje się istniejący, drewniany amfiteatr wyposażony w scenę i widownię. Planuje się rozbiórkę, przebudowę i rozbudowę obiektu, w wyniku której powstanie budynek sceny wraz z zapleczem technicznym i socjalnym. Powierzchnia zabudowy sceny po wykonaniu inwestycji będzie wynosić ok 123,5 m2 . Cały obiekt będzie podlegał funkcji kulturalnej. Zakres robót obejmie m.in.: roboty rozbiórkowe; wykonanie stanu surowego budynku w technologii tradycyjnej, murowanej i układzie konstrukcyjnym ścianowo-słupowym, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wod - kan, elektrycznych i wentylacyjnych, pokrycie dachu dachówką ceramiczną, wykonanie elewacji, wykonanie zewnętrznej lampy solarowej, wykonanie remontu widowni (siedzisk), zagospodarowanie terenu, roboty towarzyszące. Część II Druga część zamówienia obejmuje budowę budynku socjalno – technicznego dla ratowników usytuowanego na działce nr ew. 83 w Dziemianach o powierzchni zabudowy 42.71 m2 . Obiekt będzie użytkowany czasowo, w okresie letnim. W budynku zostaną rozmieszczone pomieszczenia przeznaczone dla ratowników, magazynowe i ogólnodostępne przeznaczone dla osób korzystających z gminnego kąpieliska. Zakres robót obejmie m.in.: roboty przygotowawcze; wykonanie stanu surowego budynku w technologii tradycyjnej, murowanej i układzie konstrukcyjnym ścianowo-płytowym, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wod - kan, elektrycznych i wentylacyjnych, pokrycie dachu blachodachówką, wykonanie elewacji, zagospodarowanie terenu; II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna obejmująca: - Projekty budowlane - Przedmiary robót - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania I Odbioru Robót III. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.).: - Nadzór nad osobami realizującymi roboty budowlane oraz podwykonawcami; - Współpraca z kierownikiem budowy podczas realizacji umowy; - Kontrola dostaw i stanu materiałów budowlanych; - Nadzór nad prawidłowością i jakością wykonania robót budowlanych; - Wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy. V. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości : a) dla części 1 zamówienia: 2 000,00 zł. (dwa tysiące złotych), b) dla części 2 zamówienia: 3 000,00 zł. (trzy tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie 30 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w ramach Gminnego Żłobka Gustek w Gminie Ustka
Dodano: 2024-07-23 - Restauracja i konserwacja budynku pałacu w Zespole Pałacowo-Ogrodowym w Choczewie
Dodano: 2024-07-22 - Rozbiórka magazynu centralnego wraz z uprzątnięciem terenu
Dodano: 2024-07-22 - Rearanżacja pomieszczeń biurowych na 2 piętrze w budynku Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-07-22 - „Modernizacja drogi gminnej ul. Łąkowej w Mierzeszynie”
Dodano: 2024-07-19 - Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
Dodano: 2024-07-19 - Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
Dodano: 2024-07-18 - Remont częściowy budynku nr 124 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2024-07-16 - „Wykonanie robót budowlanych z zakresu utrzymania budynków mieszkalnych oraz administracyjno-biurowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Bytów (I)” – 3 postępowanie
Dodano: 2024-07-15 - "Wykonanie izolacji ścian fundamentowych w budynku C przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
Dodano: 2024-07-12