Przetargi.pl
Budowa piłkochwytów wokół boiska z nawierzchnią poliuretanową

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa piłkochwytów wokół boiska z nawierzchnią poliuretanową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Budowa piłkochwytów wokół boiska z nawierzchnią poliuretanową” w ramach, którego zrealizowane zostanie zamówienie polegające na budowie piłkochwytów wokół boiska z nawierzchnią poliuretanową oraz naprawcze roboty brukarskie na działce 7/47 przy ul. Sobieskiego 20 w Gnieźnie tj. budowa ogrodzenia spełniającego funkcję piłkochwytów dla zadania ”Budowa piłkochwytów wokół boiska z nawierzchnią poliuretanową”. Ogrodzenie o długości 142 mb w kolorze grafitowym RAL 7016 wykonane z siatki plecionej ślimakowo o oczku 50x50mm, osadzonej na słupkach fi 60mm z zastosowaniem betonu B20 wraz z konstrukcją stalową bramy i furtki. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: - prace pomiarowe i przygotowawcze - dostarczenie i wbudowanie elementów konstrukcyjnych ogrodzenia oraz dostarczenie materiałów pomocniczych, - zamocowanie siatki, bramy i furtki, - przeprowadzenie i przekazanie wyników badań i pomiarów kontrolnych oraz świadectw dopuszczenia lub atestów na materiały użyte do wykonania ogrodzenia. - wykonanie robót brukarskich polegających na naprawie opaski z poz-bruku wraz z wycięciem szpilek. 2) Określenia podstawowe: Określenia podstawowe są zgodne z obowiązującymi, odpowiednimi polskimi normami. 3) Materiały: - Siatka pleciona ślimakowo, wykonana z drutu ocynkowanego powlekanego PCV z filtrem UV, oczko 50x50 z drutu fi min. 2mm po powleczeniu 3,4mm o wysokości 4m. - Zastosowanie drutu naciągowego ocynkowanego powleczonego PCV z filtrem UV w ilości 9 sztuk w rozstawie poziomym co 50 cm, o grubości minimum 2,8mm po powleczeniu 3,8mm, wplecione w oczka siatki, w linii drutu napinającego przewidziano napinacze, druty zagięte w dolnej i górnej części ogrodzenia. - Siatka osadzona na słupach fi 60mm. - Ocynkowane i malowane proszkowo RAL7016, w rozstawieniu co 2,5m osadzone w otworach jamistych 40x40x90 i zabetonowane betonem B20. - Podpory (stężenie) zamontowane przy bramie i furtce oraz na każdym końcu prostej, podpory fi 76,1mm L-6m. Furtka o szerokość L - 1,3m (zamykana kluczem) stalowa oraz brama o szerokości L – 4,0m stalowa dwuskrzydłowa (zamykana kłódką), wysokość bramy i furtki 2,5m, wykonane z profili min. 60x60x2mm, słup główny min. 100x100x3mm, kolor RAL7016. 4) Wykonanie robót. -Słupy bez względu na rodzaj i sposób osadzania w gruncie powinny stać pionowo w linii ogrodzenia, a ich wierzchołki powinny znajdować się na jednakowej wysokości. -Montażu ogrodzenia dokonać zgodnie z instrukcją montażu ogrodzenia z siatki z zachowaniem wymiarów opisanych w dokumentacji. -Uzupełnienie 7,5 metra kwadratowego kostki brukowej szarej o wymiarach 10x8x20 wraz z wycięciem szpilek. -Przełożenie 9 metrów kwadratowych istniejącej kostki brukowej. -Wymiana 6 obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20x100. 5) Kontrola jakości robót – przed przystąpieniem do robót wykonawca powinien sprawdzić czy producent posiada świadectwo dopuszczenia lub atest na materiały użyte do wykonania ogrodzenia. W czasie wykonywania robót przy ogrodzeniu należy badać szczególnie zachowanie wyznaczonej trasy ogrodzenia, poprawność ustawienia i rozstawu słupów, wysokości ogrodzenia i prawidłowości montażu. 6) Sprzęt- stosować sprzęt odpowiedni do charakteru wykonywanych robót. 7) Ogólne wymagania dotyczące transportu -materiały mogą być przewożone dowolnymi środkami transportu. Transport materiałów powinien się odbywać w warunkach zgodnych z branżowymi normami. 8) Ogólne zasady obmiaru robót: - jednostką obmiarową jest m bieżący (metr bieżący) ustawionych piłkochwytów i m2 (metr kwadratowy) dla robót brukarskich. - piłkochwyt jako produkt winien spełniać wymogi dotyczącezachowania odporności na obciążenia dynamiczne do uprawianych na boisku dyscyplin (piłka ręczna,siatkówka), bez potrzeby montażu dodatkowych zabezpieczeń. Roboty uznaje się za wykonane zgodnie z dokumentacją projektową i ST, jeżeli wszystkie pomiary i badania dały wynik pozytywne. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje załączony projekt budowlany, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Zamawiający dokonał wymaganego prawem zgłoszenia robót budowlanych oraz uzyskał wymagane prawem pozwolenie na prowadzenie prac w obszarze historycznego układu urbanistycznego miasta Gniezna. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108), wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Przed przystąpieniem do realizacji robot budowlanych, Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu „wykaz osób”, które wykonywać będą czynności określone w pkt. 3.3.1. SIWZ. Wykaz zawiera: a) imiona oraz nazwiska pracowników wykonujących określony rodzaj czynności, b) rodzaj wykonywanych przez nich czynności. Dane w wykazie powinny być na bieżąco, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia stosownych okoliczności, aktualizowane przez Wykonawcę, podwykonawcę i przedkładane Zamawiającemu na piśmie. Dotyczy to również uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych pracowników nowo zatrudnionych. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w wykazie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.3.2. SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawce lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy dz dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1. SIWZ czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.3.2. SIWZ czynności, prace fizyczne związane z robotami w zakresie realizacji zamówienia. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Przekazanie placu budowy nastąpi w dniu podpisania umowy. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy (wynagrodzenie ryczałtowe) dokonana zostanie przez Zamawiającego w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktury wraz z podpisanym ostatecznym protokołem odbioru robót do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny oraz odbiór robót będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu w osobach: Krzysztof Kanoniczak i Zbigniew Sujak. Funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pełnił będzie Jerzy Krzymiński. Zgłoszenia gotowości przystąpienia do odbioru robót należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Odbiór nastąpi w terminie 3 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości Wykonawcy do odbioru. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w złożonej ofercie, jednak nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca budowy, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne postanowienia: 1)Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o jakichkolwiek przeszkodach w realizacji przedmiotu umowy zgodnie z umową. 2)Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia dla Wykonawcy dokumentacji oraz informacji niezbędnych do realizacji przez niego niniejszej umowy. 3) Zamawiający zobowiązuje się do informowania Wykonawcy o napotkanych problemach mogących wpłynąć negatywnie na możliwość realizacji umowy przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45342000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego wymogu w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach