Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32-540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Budowa parkingu przy ul. Jana Pawła II na oś. Energetyków w Trzebini”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (łącznie z uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę) i wybudowanie ogólnodostępnego parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Jana Pawła II w Trzebini – w miejscu istniejącego terenu zielonego. Łączna powierzchnia stanowisk postojowych wraz z drogą manewrową o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, na podbudowie z kruszywa łamanego, wynosić będzie ok. 1000 m2. Zakres zadania będzie obejmował wycinkę istniejących drzew na terenie objętym inwestycją, wykonanie oświetlenia parkingu latarniami ulicznymi, zasilanymi energią elektryczną z sieci oraz systemu odwodnienia obiektu z możliwością wykorzystania przebiegającej w tym rejonie sieci kanalizacyjnej. Budowa parkingu wymagać będzie opracowania dokumentacji projektowej oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych decyzji i pozwoleń, uprawniających do wykonania obiektu – zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, tekst jedn: Dz.U. z 2019 r. poz. 1186, z poźn. zm.). Uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji zezwalającej na wycinkę drzew (z wnioskiem o odroczenie opłat i wykonanie nasadzeń zastępczych) będzie obowiązkiem Wykonawcy, pozyskane drewno będzie stanowić jego własność, natomiast opłaty administracyjne za wycinkę drzew będzie ponosił Zamawiający, a w przypadku odroczenia opłat i zobowiązanie do wykonania nasadzeń zastępczych – nasadzenia wykona Zamawiający. Dla wykonania połączenia planowanego parkingu z drogą publiczną – ul. Jana Pawła II, Zamawiający uzyskał decyzję Zarządcy drogi o lokalizacji zjazdu. Szczegółowy zakres inwestycji oraz wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji obiektu zostały określone w załączonym Programie Funkcjonalno – Użytkowym. Wykonawca udzieli na zrealizowane roboty budowlane minimum 36 miesięcznej gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2)Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4)Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. 5)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wykonawca na wezwanie zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). 6)Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oświadczenia wskazanego w ppkt. 6) w oryginale – w formie papierowej lub dokumentu elektronicznego. Dokumenty składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, natomiast dokumenty sporządzone w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Oświadczenie w formie papierowej należy złożyć na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta w Trzebini ul. Marszałka Piłsudskiego 14. Natomiast oświadczenie w formie elektronicznej należy przesłać na adres zamowienia.publiczne@um.trzebinia.pl UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „BUDOWA OSWIETLENIA W CIAGU DROGI DK28 W MIEJSCOWOSCI KASINA WIELKA”
Dodano: 2024-04-24 - Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków” – zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-02-09 - Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Łabowa przy DK 75
Dodano: 2023-07-10 - Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Dębno
Dodano: 2023-05-12 - Wykonanie oświetlenia ul. Chrzanowskiej w Trzebini.
Dodano: 2022-09-15 - Modernizacja oświetlenia ulicznego w mieście Nowy Sącz
Dodano: 2021-03-26 - Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowosci Biały Dunajec, ul. Za Torem
Dodano: 2020-11-30 - „Budowa sieci elektroenergetycznej oświetleniowej do 1 kV, oświetlenie przejść dla pieszych drogi krajowej nr 52" w ramach zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa pieszych na istniejących przejściach dla pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Andrychów w ciągu drogi krajowej DK 52"
Dodano: 2020-10-01 - BUDOWA OŚWIETLENIA ULICY KOŚCIUSZKI BOCZNA I BUDOWA OŚWIETLENIA ULICY DĘBOWA BOCZNA W GORLICACH
Dodano: 2020-09-28 - Budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej Słopnice – Mogielica w Słopnicach
Dodano: 2020-09-23