Przetargi.pl
Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim

Gmina Kosów Lacki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-330 Kosów Lacki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 879 105 , fax. 257 879 038
  • Data zamieszczenia: 2019-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kosów Lacki
    ul. Kolejowa 2
    08-330 Kosów Lacki, woj. mazowieckie
    tel. 257 879 105, fax. 257 879 038
    REGON: 71158204900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosowlacki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn: Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Zamawiający wymaga realizacji zadania w systemie ,,zaprojektuj i wykonaj” obejmującego zaprojektowanie a następnie wykonanie placu zabaw dla Klubu Dziecięcego w Kosowie Lackim wraz z ogrodzeniem zgodnie z przedstawionymi poniżej wytycznymi Zamawiającego oraz zgodnie obowiązującymi w Polsce normami europejskimi stanowiącymi o placach zabaw: PN EN 1176 1 do 7 oraz 10 i 11 dotycząca wyposażenia placów zabaw, a także PN EN 1177 dotycząca bezpieczeństwa nawierzchni i amortyzacji upadków. Teren do zagospodarowania zlokalizowany jest w miejscowości Kosów Lacki ul. Polna 1 dz. nr ew. 83 , ma kształt prostokąta o wymiarach 12 m x 25 m przylegającego bezpośrednio do budynku szkoły. Powierzchnia całkowita wynosi 300 m2. Z czego ok. 80 m2 Zamawiający zamierza przeznaczyć na zagospodarowanie zielenią. Pozostała część powierzchni powinna być wykonana z płyt gumowych SBR, o grubości nie mniejszej niż 25 mm dobranej odpowiednio do wysokości upadku . Płyty powinny być ułożone na odpowiednio przygotowanej podbudowie z kruszywa zgodnie z wytycznymi producenta . Zamawiający dopuszcza możliwość zaprojektowania i wykonania nawierzchni lanej. Wykonawca wyposaży plac zabaw w urządzenia dostosowane do wieku i sprawności dzieci w wieku od 1 roku do 3 lat – dostawa a montażem Wyposażenie placu zabaw powinno być zaprojektowane z materiałów trwałych odpornych na zmienne warunki atmosferyczne, promieniowanie UV, korozję itp. Pozbawiane niebezpiecznych dla małych dzieci kantów, ostrych zakończeń i połączeń . Zamawiający preferuje następujące materiały , z których powinny wykonane urządzenia : Rury metalowe galwanicznie obrobione i malowane proszkowo Elementy plastikowe z tworzywa LLDPE lub/i HDPE . W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca wykona ogrodzenie placu zabaw z gotowych przęseł metalowych malowanych , mocowanych słupkach ze stalowych rurek osadzonych w betonie . 2.. Zestaw urządzeń wymaganych przez Zamawiajacego : 1) Urządzenie wielofunkcyjne : co najmniej dwie wieżyczki z podestami połączonymi tunelem wyposażone w dekoracyjne daszki tematyczne . Każda z wieżyczek wyposażona w schodki umożliwiające wejście na podest oraz zjeżdżalnię . Podesty wieżyczek muszą być zaopatrzone w barierki uniemożliwiające wypadnięcie dziecka . Schodki powinny być wyposażone w barierkę . Schodki do jednej z wieżyczek mogą być zastąpione skałką do wspinaczki . Wysokość podestu mierzona od gruntu ok.120 2). Domek do zabawy dla dzieci o powierzchni wewnętrznej umożliwiającej przebywanie co najmniej 2 dzieci ( ok. 5m2).Wyposażony w dwie ławeczki ścianki zabudowane . Przynajmniej w jednej ściance okna i drzwi . Wysokość domku powinna umożliwiać swobodne poruszanie się dziecka o wzroście do 1,20m . 3). Tunel stonoga składający się z minimum 4 kolorowych segmentów . Dekoracyjnie każdy segment posiada nóżki a pierwszy zakończony jest głową . Przybliżone wymiary (dł x szer x wys): 180 x 100 x 104 cm . Zabawka może służyć jako przeszkoda do pokonania, tunel, kryjówka 4). Huśtawka podwójna z siedziskami krzesełkowymi 5). Piaskownica altankowa z daszkiem i obramowaniem będącym jednocześnie siedziskiem o wymiarach 200x150 cm . Daszek osłaniający cała powierzchnię piaskownicy. Zamawiający dopuszcza wykonanie piaskownicy z elementów drewnianych . Daszek LLDPE lub HDPE lub drewniany przykryty gontem bitumicznym . 6). Karuzela talerzowa w kształcie koła z kierownicą i siedziskami z tworzywa HDPE umieszczonymi wokół . Platforma wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej w kształcie koła . Średnica platformy 1,4-1,5 m. Zamawiający dopuszcza wykonanie platformy z tworzywa HDPE wyposażonego w matę antypoślizgową . Platforma powinna być otoczona barierką z rurek metalowych malowanych proszkowo z jednym wejściem 7). Huśtawki sprężynowe pojedyncze np. motorek , kaczuszka z otwartymi bokami i podpórkami na stopy szt.2 sylwetka wykonana z HDPE 8) . Huśtawki sprężynowe z siedziskiem oraz zabudowanymi boczkami : np. delfin, samochodzik 2 szt. 9). Altanka w kształcie koła lub ośmiokąta o średnicy/ przekątnej min 3m umożliwiająca prowadzenie zajęć dla 8 dzieci oraz opiekunki daszek HDPE lub LLDPE . Zamawiają dopuszcza wykonanie drewnianego daszka pokrytego gontem bitumicznym . Konstrukcja nośna metalowa lub drewniana ławka drewniana z oparciem na stelażu metalowym szt.2 kosz na odpady szt.2 Regulamin korzystania z placu zabaw na stelażu metalowym szt.1 3.Ogrodzenie placu zabaw Ogrodzenie placu zabaw ma łączną długość 49 mb. Ogrodzenie powinno być zaprojektowane z przęseł metalowych mocowanych na słupkach wykonanych z zaślepionych rurek mocowanych w gruncie za pomocą betonu . Średnica rurek musi być dostosowana do długości i ciężaru przęseł . Górne zakończenie przęseł nie może zawierać pojedynczych końcówek wystających prętów lub końcówek siatki . Wysokość ogrodzenia z fundamentem nie może być mniejsza niż 1,20 cm. Cokolik wykonany z gotowych prefabrykatów . W ogrodzeniu przewidziano 1 furtkę posiadająca w górnej części zabezpieczenie przed samodzielnym otworzeniem furtki przez dziecko oraz zamek umożliwiający zamkniecie placu zabaw 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do prac projektowych do uzgodnienia z Pełnomocnikiem Zamawiającego zakresu robót ujętych w opracowaniu. W zakresie robót przygotowujących, należy oczyścić oraz przygotować teren pod montaż urządzeń placu zabawach wraz nawierzchnią elastyczną bezpieczną ( strefa bezpieczna przewidziana dla poszczególnych urządzeń) wraz z przygotowaniem podłoża pod te nawierzchnie. Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7:2009 oraz załączonymi do nich instrukcjami montażu. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Wykonanie montażu urządzeń mogą dokonywać osoby, firmy przeszkolone w tym celu przez producentów zabawek w oparciu o instrukcje montażu, zaleceń i wskazówek. 4. Wykonawca przedkłada wraz z ofertą 1 egzemplarz koncepcji programowo- przestrzennej w wersji papierowej i elektronicznej z wizualizacją poszczególnych urządzeń oraz kosztorys ofertowy 5. Projekt zagospodarowania musi spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o zgłoszeniu obiektu małej architektury na podstawie załączonego do wniosku zamawiającego projektu przygotowanego przez Wykonawcę. Mapę do celów projektowych przekaże Wykonawcy Zamawiający w dniu podpisania Umowy 6.Opracowanie, o którym mowa w ust.5 Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie: 1). papierowej wydrukowanej z plików PDF: a) projekt - 2 egz. b) kosztorys ofertowy – 1 egz. 7. Termin maksymalnie do 15 listopada 2019 r. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Zamawiający wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy/-ców zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) czynności związane z wykonywaniem robót ziemnych b) czynności związane z wykonywaniem nawierzchni , c) czynności związane z montażem ogrodzenia d) czynności związane z montażem wyposażenia Powyższy wymóg nie dotyczy osób, odnośnie których Wykonawca wykaże, że w/w czynności nie będą w żadnym zakresie wykonywane pod kierownictwem oraz w miejscu i w czasie wyznaczonym przez wykonawcę lub podwykonawcę oraz nie ma on zastosowania do kierownika budowy i kierowników poszczególnych robót. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: • żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, • żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, • przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.5 , których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 8. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 5 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej wskazanej w postanowieniach wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5. czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj. - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019, poz.310 .). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium najpóźniej do upływu terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto depozytowe zamawiającego 5. Nr konta depozytowego Zamawiającego PBS Sokołów Podlaski Oddział Kosów Lacki 69 9221 0000 0032 4164 2000 0020 Wpisując w treści dokumentu bankowego ,,Wadium – przetarg nieograniczony na realizację zadania pn. Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert w związku z czym Zamawiający zaleca aby wpłaty wadium dokonać z odpowiednim wyprzedzeniem. 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Kosów Lacki najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godz.10.00 7.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 8. Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z ust.3 9. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bezwarunkowo i na jego pierwsze wezwanie. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania : Budowa i wyposażenie placu zabaw dla Klubu dziecięcego w Kosowie Lackim 10. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy). 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust.4a i 5 Ustawy, tj. : - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o treści zgodnej ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z załączonym programem koncepcyjnym wraz z wizualizacją urządzeń i Kosztorysem ofertowym 2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4. Oświadczenie RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach