Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej ul. Szpitalnej w Piasecznie na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Al Kalin - klasa drogi lokalna (L) wraz z przebudową skrzyżowania od ul. Szpitalnej , Sienkiewicza i Bema oraz budowie ulicy 2KDD na odcinku od ul. Szpitalnej do ul. Mickiewicza - klasa drogi dojazdowe(D) na terenie gminy Piaseczno.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 1589128900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej ul. Szpitalnej w Piasecznie na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Al Kalin - klasa drogi lokalna (L) wraz z przebudową skrzyżowania od ul. Szpitalnej , Sienkiewicza i Bema oraz budowie ulicy 2KDD na odcinku od ul. Szpitalnej do ul. Mickiewicza - klasa drogi dojazdowe(D) na terenie gminy Piaseczno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania należy wykonać: roboty drogowe, elektryczne, teletechniczne, sanitarne, przebudowę ogrodzeń, przejazdu kolejowego, rozbiórkę kolidujących budynków garażowego i gospodarczego, roboty zieleniarskie oraz organizację ruchu. Wymagany termin realizacji - zakończenie robót - 5 miesięcy od podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 20.11.2017r. - uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu ostatecznej decyzji o pozwolenia na użytkowanie - 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 20.12.2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach