Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 103344L relacji od drogi powiatowej nr 1253L- Leszkowice do granicy gminy Niedźwiada w miejscowości Leszkowice

Gmina Ostrówek ogłasza przetarg

  • Adres: 21102 Ostrówek, Ostrówek -Kolonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 856 20 02 , fax. 81 856 20 02
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrówek
    Ostrówek -Kolonia 32
    21102 Ostrówek, woj. lubelskie
    tel. 81 856 20 02, fax. 81 856 20 02
    REGON: 43101997400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 103344L relacji od drogi powiatowej nr 1253L- Leszkowice do granicy gminy Niedźwiada w miejscowości Leszkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowie drogi gminnej Nr 103344L relacji od drogi powiatowej Nr 1253L –Leszkowice do granicy gminy Niedźwiada w miejscowości Leszkowice. Budowa drogi gminnej od pasa drogowego drogi powiatowej o długości 7,80 m i na odcinku pasa drogi gminnej o długości 1253,20 m. Przedsięwzięcie obejmuje prace w zakresie branży drogowej: roboty ziemne, podbudowę z kruszywa łamanego, nawierzchnię bitumiczną, przepusty, zjazdy oraz oznakowanie drogi. Inwestycja położona jest na terenie wsi Leszkowice gmina Ostrówek; województwo lubelskie. Droga 103344L km 0+000 rozpoczyna się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1253L o nawierzchni bitumicznej, biegnie przez pas drogowy drogi powiatowej do km 0+007,8 i dalej pasem drogi gminnej od km 0+000 kończy zaś w km 1+253,20 za ostatnimi zabudowaniami. Początek projektowanej nawierzchni drogi gminnej nr 103344L km 0+002,75 krawędź jezdni drogi powiatowej 1253L, 0+007,80 granica pasa drogi powiatowej. W pasie drogi gminnej od km 0+000 do km 1+253,20. A. Budowa drogi: 1. Roboty przygotowawcze: -Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym 1,26 km -Mechaniczne usuwanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35 cm – 1 szt, -Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 36-45 cm – 4 szt. -Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi -6,23 mp -Ochrona istniejących drzew w czasie budowy 25 szt. -Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus), grubość warstwy do 10 cm, wraz z odwozem na odkład 10 300,00 m2 -Zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i teletechnicznych 39 mb -Zabezpieczenie oraz ocieplenie sieci wodociągowej 36 mb 2. Roboty ziemne: -Roboty ziemne wykonane koparkami na odkład (roboty ziemne poprzeczne), grunt kat III-IV- 442 m3 -Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat III-IV z transportem urobku wg. tabeli 155 do 2 km – 155,00 m3 -Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat III-IV z transportem urobku odległość do 10 km – 251 m3 -Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na uzupełnienie wybranego humusu /nie wliczonego do tabeli robót ziemnych/ do 2 km – 420 m3 -Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. III-IV z transportem urobku na odkład odległość do 10 km – 585,00 m3 - Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku na odkład w pobliżu drogi na uzupełnienie poboczy po wykonaniu nawierzchni odległość do 1 km – 103,00 m3 -Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-II z transportem urobku z odkładu znajdującego się w pobliżu drogi na uzupełnienie poboczy po wykonaniu nawierzchni odległość do 1 km – 103,00 m3 - Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu uzyskanego z wykopu, formowanie i zagęszczanie – 2005,00 m3, - Regulacja studni inspekcyjnych kanału sanitarnego do wysokości projektowanej nawierzchni – 34 szt 3. Odwodnienie korpusu drogowego: - Wykonanie przepustów z rur karbowanych PEHD SN-8 o średnicy 600 mm - Wykonanie odwodnienia liniowego poprzez ustawienie korytek odpływowych z polimerbetonu klasy obciążenia D400 z rusztem żeliwnym – 11 m 4. Podbudowy: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane mechanicznie w gruncie kat I-IV- 8.297,00 m2 - Wykonanie warstwy piasku na stabilizację dla warstwy mrozoochronnej, grubość warstwy 12 cm- 8.297,00 m2 -Wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem na miejscu grubości 12 cm, RM – 2,5 MPa – 8297,00 m2 - Wykonanie dolnej podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego łamanego 0/31,5 grubości 20 cm – 8.090,00 m2 - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych – 8.090,00 m2 - Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych – 7.792 m2 - Mechaniczne skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową – 15.882,00 m2 5. Nawierzchnie z betonu asfaltowego: - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16, dla KR 1-2, warstwa wiążąca grubości 4 cm (AC 16 W) – 7.792 m2 - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 warstwa ścieralna, grubości 4 cm, dla KR 1-2 (AC 11S) – 7.763,00 m2 6. Roboty wykończeniowe: -Oczyszczenie rowów z namułu na drodze powiatowej przed i za przepustem w km 0+006,6 drogi gminnej z uzupełnieniem poboczy- 40 m - Plantowanie i humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10 cm – 7.817,00 m2 -Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10 cm – wg. tabeli powierzchni skarp – 4.295,00 m2 - Umocnienie skarp płytkami betonowymi ażurowymi na podsypce cementowo-piaskowej przy przepuście – 48,84 m2 - Uzupełnienie poboczy kruszywem 0/31,5 grubości 10 cm – 1258,00 m2 7. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: - Oznakowanie poziome jezdni masami chemoutwardzalnymi grubowarstwowe linie – 8,40 m2 - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wg. planu sytuacyjnego – 20,00 szt. - Przymocowanie tarcz znaków i tablic drogowych odblaskowych wg. planu sytuacyjnego – 14 szt. 8. Inne Roboty: - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 10 cm – 1.332,00 m2 - Wykonanie przepustów pod zjazdami do gospodarstw i na drogi boczne. Przepusty HDPE o średnicy 40 cm – 82,00 szt. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia: Stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr8do SIWZ) oraz pomocniczo Przedmiary robót (załącznik nr 7do niniejszej SIWZ);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 ze zm.); Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim O/Ostrówek Nr konta: 74 8046 1038 2008 0700 0837 0006 z dopiskiem Budowa drogi gminnej nr 103344L relacji od drogi powiatowej nr 1253L- Leszkowice do granicy gminy Niedźwiada w miejscowości Leszkowice Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych; - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania oferta określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych; - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach