Przetargi.pl
" Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drogach powiatowych Nr 1448K oraz Nr 1447K wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych"

Gmina Iwkowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-861 Iwkowa, Iwkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68-44-010, 68-44-020 , fax. 146 844 060
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwkowa
    Iwkowa 468
    32-861 Iwkowa, woj. małopolskie
    tel. 14 68-44-010, 68-44-020, fax. 146 844 060
    REGON: 85166072000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    " Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drogach powiatowych Nr 1448K oraz Nr 1447K wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie zamówienia pn. "Budowa ciągu pieszo-rowerowego przy drogach powiatowych Nr 1448K oraz Nr 1447K wraz z budową dwóch kładek pieszo-rowerowych, parkingu publicznego samochodowego i dwóch publicznych parkingów rowerowych", w miejscowościach Iwkowa i Porąbka Iwkowska, gmina Iwkowa, powiat brzeski, województwo małopolskie. 1.2 Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie "zaprojektuj i wybuduj", składa się z części projektowej oraz realizacyjnej i obejmuje: a) opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich dokumentów wymaganych prawem pozwalających na zrealizowanie robót budowlanych, b) wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową (zweryfikowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego) oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie (w przypadku gdy jest wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, normami, wytycznymi, oraz zasadami wiedzy technicznej. 1.3 Ogólny zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie:  ciągu pieszo-rowerowego przy drodze powiatowej nr 1448K-w km 6+340–8+619 oraz przy drodze powiatowej nr 1447K-w km 13+720–13+801,  dwóch kładek pieszo-rowerowych nad potokiem Bela w kilometrażu DP 1448K: kładka nr 1 km 6+358,5 oraz kładka nr 2 km 7+128,  jednego publicznego parkingu samochodowego  dwóch publicznych parkingów rowerowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac do wykonania zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga od Wykonawcy zaprojektowania i wybudowania kanału technologicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne (Dz. U. z 2015r., poz. 680). 1.4 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu realizacji zamierzenia budowlanego oraz płatności w ciągu 28 dni od daty podpisania umowy. 1.5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane polegające na robotach ziemnych związanych z przygotowaniem terenu oraz wykonaniu nawierzchni z kostki wraz z robotami towarzyszącymi. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. .1.6 Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg, od dnia podpisania protokołu końcowego stwierdzającego bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, może być w wniesione w jednej lub kilku następujących formach, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310 i 1572). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Iwkowej: BSR Kraków O/Iwkowa 67 8589 0006 0090 0000 2567 0002. Na dokumencie wpłaty wadium należy zaznaczyć, którego zadania dotyczy dokonana wpłata. Wadium musi być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczność operacji finansowo – bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału (zapakowanego w kopercie) w Urzędzie Gminy w Iwkowej, sala widowiskowa Gminnego Ośrodka Kultury, parter Urzędu Gminy w godzinach 830- 1530. Koperta winna być oznaczona: „oryginał wadium, numer sprawy: GKZP.271.3.2020”, Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację, złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a oraz art.46 ust.5 ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt.7b ustawy Pzp zamawiający odrzuca ofertę. 15. W przypadku wniesienia odwołania, zgodnie z działem VI ustawy Pzp, Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ DO OFERTY: 1. Wypełniony formularz oferty – wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ, wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami i dokumentami. 2. Wyceniony wykaz elementów rozliczeniowych – wg wzoru zał. nr 1A do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 1 i 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy, (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie. 4. Kopia dowodu wpłaty wadium. 5. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp.,(informacji zamawiającego z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - według wzoru zawartego w zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VIII. 2 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa ppkt 1b powinen być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o których mowa ppkt 1a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się takich dokumentów, o którym mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawione zgodnie z terminami określonymi w pkt 1 powyżej. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 3) Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdziale VIII.1 pkt.1.4 niniejszego rozdziału SIWZ składa oddzielnie każdy z Wykonawców. 5) Wypełniając formularz oferty – zał. nr 1 do SIWZ w miejscu „nazwa Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie. 6) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach