Przetargi.pl
„Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2312 S w m. Cynków w ramach przebudowy drogi”

Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-310 Żarki, ul. Myszkowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 148 304 , fax. 343 148 304
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie
    ul. Myszkowska 59
    42-310 Żarki, woj. śląskie
    tel. 343 148 304, fax. 343 148 304
    REGON: 15140586600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2312 S w m. Cynków w ramach przebudowy drogi”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „ Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2312 S w m. Cynków w ramach przebudowy drogi” odc. długości 2 272,0 m (początek odc. w odległości 30 m od skrzyż. Z DP 3210S do granicy z powiatem lublinieckim). 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych polegających na budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej na długości – 2 272,0 mb, zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje m.in.: - roboty pomiarowe (obsługa geodezyjna) - roboty przygotowawcze (roboty rozbiórkowe) - wykonanie robót ziemnych (koryto pod chodnik i zjazdy na szer. chodnika) - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego-tłuczeń - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej - chodnik, kostka szara - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm, na podsypce cementowo – - piaskowej -zjazdy, kostka czerwona - ustawienie obrzeży o wymiarach 30x8 na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 wraz z wykonaniem ławy betonowej z oporem - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno –bitumicznych, warstwa ścieralna gr. 6 cm przy krawężniku - oczyszczenie istniejących rowów - umocnienie skarpy płytami prefabrykowanymi ażurowymi - przepusty rurowe pod zjazdami z rur o średnicy 50 cm - przepusty rurowe o średnicy 100 cm - rurociąg z rur fi 400 mm zakrycie rowu - wpusty uliczne fi 500 mm - studnie rewizyjne fi 1000 mm - karczowanie pni 4.3 Lokalizacja robót: Droga powiatowa Nr 2312S odcinek przez miejscowość Cynków o długości - 2 272,0 mb. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączonych dokumentach: -Przedmiar robót -załącznik nr 1 do SIWZ, -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych -załącznik nr 2 do SIWZ. Przedmiar robót jako załącznik do niniejszej specyfikacji, stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego – opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. 4.4 UWAGA! Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w dokumentacji STWiORB, pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót a także zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji STWiORB. Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w dokumentacji STWiORB. Celem wykonania wyceny powyższych robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia. 4.5 Wszelkie zastrzeżenia Wykonawcy dotyczące prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej i projektowej (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego) zgłoszone po terminie przeznaczonym na składanie ofert nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 poz. 299). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, Nr 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 2312 S w m. Cynków w ramach przebudowy drogi” Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.03.2020 r. do godz. 1000. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w SEKRETARIACIE (II piętro, pokój nr 1) Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42 – 300 Myszków, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy PZP z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ - kosztorys ofertowy- opracowany metodą kalkulacji uproszczonej, obejmujący wszystkie pozycje Przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy musi obejmować wszystkie roboty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zawarte w Przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do SIWZ - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotu, na zasobach którego Wykonawca będzie polegała w trybie art. 22 a ustawy PZP, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ)– jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach