Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi.

Aleksandrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 824 855 , fax. 542 822 101
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Aleksandrowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 824 855, fax. 542 822 101
    REGON: 91125061900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.tbs-aleksandrow.lo.pl/?app=przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT I ZAKRES INWESTYCJI Przedmiotem jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami i infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi, przy ul. Słonecznej w Aleksandrowie Kuj., na działkach nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30. Zakres obejmuje czterokondygnacyjny, podpiwniczony budynek wielorodzinny z 32 mieszkaniami, infrastrukturę techniczną, obsługującą budynek oraz miejsca postojowe w ilości – 32 miejsca, w tym dla niepełnosprawnego. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja budowlana stanowiąca załącznik nr 8 Część od 1 do 5 do SIWZ – dostępna na stronie http://www.bip.tbs-aleksandrow.lo.pl/?app=przetargi 1) Projekt wykonawczy branży budowlanej. 2) Projekt budowlany branży sanitarnej obejmujący: - instalacje wod-kan, - instalacje c.w.u., - instalację źródła ciepła, - instalacje c.o. 3) Projekt wykonawczy branży elektrycznej. 4) Projekt wykonawczy branży drogowej. 5) Projekt instalacji doziemnych. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. Załączone do SIWZ przedmiary (Załącznik nr 9) robót mają wyłącznie charakter informacyjny nie są podstawą do wyceny oferty. Udostępnienie przedmiarów nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku skalkulowania ceny oferty w oparciu o projekt, dokumentację wykonawczą, specyfikacje techniczne, zapisów SIWZ oraz z obowiązku uwzględnienia wszystkich robót i kosztów, także nieprzewidzianych w przedmiarze. Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia kompletności przedmiaru i traktowania go w sposób pomocniczy w stosunku do w/w dokumentów, które mają pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót, wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 2) Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys uproszczony, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie należną za wykonanie robót budowlanych. Przez pojęcie kosztorys uproszczony należy rozumieć kosztorys zawierający podstawę wyceny (KNR, kalkulacja indywidualna, analogia, itp.), jednostki miary, ilość, ceny jednostkowe, wartość. Kosztorys musi uwzględniać cały zakres prac potrzebnych do realizacji umowy, również ewentualne roboty nie ujęte w przedmiarze robót. 3) Dane z kosztorysu będą podstawą do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zaniechanych, czy zamiennych (tj. robót wykonanych w miejsce robót zaniechanych). Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 4) Rozliczenie za wykonane prace nastąpi w 5 częściach zgodnie z Harmonogramem rzeczowo finansowym po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego na podstawie protokołów odbiorów: częściowych i końcowego robót przedmiotu zamówienia. Płatności następować będą w terminach określonych przez Bank w umowie kredytowej,z uwzględnieniem zasad zawartych w umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót. 5) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi projekt czasowej organizacji ruchu dla budowy budynku mieszkalnego. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 12 miesięcy od protokolarnego przekazania placu budowy nie później niż do 30 marca 2021r. 2. ZAGOSPODAROWANIE DZIAŁKI Budynek zlokalizowany będzie w południowo-wschodniej części działki nr 7/22. Budynek balkonami ściany wschodniej przylega do granicy dz. nr 7/19 z dz.nr 7/16, w której wyznaczona jest obowiązująca linia zabudowy, ściana południowa oddalona jest od granicy z dz. nr 7/15 o 6,30m. Ściany północna i zachodnia oddalone są od granic terenu objętego opracowaniem w odległościach przekraczających 10m. Zjazd na teren inwestycji projektowany jest z ul. Granicznej poprzez ul. Słoneczną, dz. nr 7/16. Dodatkowo, planowany jest wjazd na teren objęty opracowaniem, z dz. nr 7/15, która jest wykorzystywana jako droga dojazdowa obsługująca istniejące budynki zarządzane przez Inwestora. Inwestycja wykorzystywać będzie projektowane miejsca parkingowe. Parkingi oraz ciągi pieszo jezdne utwardzone będą nawierzchnią z kostki betonowej. Teren pod powierzchnie utwardzone należy splantować wg rysunków projektu wykonawczego. Odpady stałe gromadzone będą w projektowanej altanie śmietnikowej. Woda opadowa z dachu budynku odprowadzana będzie do miejskiej kanalizacji deszczowej. Dokumentację zadania stanowią projekty zawarte w załącznikach do SIWZ. Poza obszarem opracowania planowana jest przebudowa, istniejącego na sąsiednich działkach, placu zabaw dla dzieci. Plac ma powierzchnię około 450m2 Przebudowę należy wykonać wg wytycznych przedstawionych na rysunku zagospodarowania placu zabaw. 3. BILANS TERENU 1) Powierzchnia działek nr 7/19 i 7/22 - 4450,00m2 2) Powierzchnia projektowanej zabudowy - 653,30m2 3) Powierzchnia terenów utwardzonych - 1398,70m2 4) Powierzchnia terenów biologicznie czynnych - 2398,00m2 5) Udział pow. zabudowy w pow. działki (dla terenu 3MW/U) - 20,0% 6) Udział pow. biologicznie czynnych (dla terenu 3MW/U) - 73,3% 7) Intensywność zabudowy (dla terenu 3MW/U) - 0,73 4. DOSTĘPNOŚĆ BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Wejście na pierwszy poziom mieszkalny w klatce z mieszkaniem dla niepełnosprawnego, umożliwia platforma dla osób niepełnosprawnych. 5. DZIAŁKA NIE JEST WPISANA DO REJESTRU ZABYTKÓW. 6. DZIAŁKA NIE JEST ZLOKALIZOWANA NA SZKODACH GÓRNICZYCH. 7. UWAGI KOŃCOWE 1) Planowana inwestycja nie stwarza zagrożenia dla użytkowników i otoczenia. Należy ją przeprowadzić zgodnie z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz przepisami ppoż., bezpieczeństwa i higieny pracy. Do realizacji należy używać materiałów posiadających wymagane atesty. Roboty prowadzone muszą być przez osobę uprawnioną. 2) Inwestycja nie oddziałuje negatywnie na środowisko naturalne, w tym także na świat zwierzęcy i roślinny. Procesy zachodzące w budynku nie emitują czynników szkodliwych dla środowiska, w związku z tym nie ma konieczności stosowania urządzeń chroniących środowisko. 3) Wszystkie instalacje nieczynne w gruncie, stanowiące kolizję z inwestycją, do demontażu. 4) Podczas prowadzenia robót ziemnych, wszelkie niepotrzebne materiały, odkryte w gruncie, np: gruz, należy zutylizować. 5) Obszar oddziaływania inwestycji został wyznaczony na podstawie §12 i §60 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z późniejszymi zmianami. Projektowana inwestycja oddziałuje na teren działek nr 7/19 i 7/22, obręb 0001 Aleksandrów Kujawski, KM 30. 1. Postępowanie, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oznaczone zostało przez Zamawiającego numerem sprawy: ATBS.271.2.2020, Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na w/w oznaczenie. 2. W przedmiotowym postępowaniu zostanie zastosowana procedura określona w art. 24aa ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 3. Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Rozdziale X ust. 1 pkt 1) SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 4. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania jeśli nie zostanie mu przyznany kredyt na sfinansowanie zadania. 5. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizacji zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ w zakresie: - robót budowlanych i specjalistycznych objętych dokumentacja projektową 1) Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca przed podpisaniem umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 2. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 2 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każde takie zdarzenie. 3. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 2) lit. b i c niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każde takie zdarzenie. 4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: : 1. Wysokość wadium – każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Forma wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r , poz. 110, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w w/w formach musi być opatrzone adnotacją: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z 32 mieszkaniami infrastrukturą techniczną oraz 32 naziemnymi miejscami parkingowymi i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”; 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: - Nr konta Bank Gospodarstwa Krajowego nr 84 1130 1075 8100 0000 0002 4092 8. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 9. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w oddzielnej kopercie, w biurze Zamawiającego, ul. Strażacka 7A, 87-700 Aleksandrów Kujawskiw, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 10. Termin wniesienia wadium. 11. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 12. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 3 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. 13. W przypadku gdy wadium zostanie zwrócone, a w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wniesie ponownie wadium w terminie do 5 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze. 14. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji gdy wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty zgodnie z Ustawą, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA! Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji podawanych podczas sesji otwarcia ofert. Załącznik nr 4. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 1) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach