Przetargi.pl
Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile

Zarząd Dróg i Zieleni w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. gen. Władysława Andersa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 212 34 25 , fax. 67 212 46 81
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
    ul. gen. Władysława Andersa 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 212 34 25, fax. 67 212 46 81
    REGON: 57076656800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące naprawy dróg gminnych i powiatowych w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: - naprawa cząstkowa nawierzchni masą bitumiczną z wytwórni - naprawa nawierzchni gruntowych – profilowanie i zagęszczanie mechaniczne - naprawa nawierzchni utwardzonych ścinkami asfaltowymi lub destruktem betonowym – profilowanie i mechaniczne zagęszczanie - utwardzanie nawierzchni gruntowych destruktem betonowym lub ścinkami asfaltowymi - ścinka pobocza - wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa z piasku - podbudowa z destruktu betonowego - nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej - projekt tymczasowej organizacji ruchu - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - rozebranie mechaniczne nawierzchni betonowych - frezowanie nawierzchni asfaltowych - projekt czasowej organizacji ruchu. 1. Wykonawca deklaruje gotowość do rozpoczęcia robót w ciągu 14 dni. 2. W przypadku robót interwencyjnych Zamawiający zleci wykonanie robót drogą elektroniczną. 3. Naprawa miejsc niebezpiecznych związanych ze zgłoszeniem robót interwencyjnych zostanie wykonana w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę osoby wykonujące zadanie. Zamawiający uprawniony jest do żądania złożenia oświadczeń, dokumentów i wyjaśnień w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów oraz uprawniony jest do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania zamówienia. W przypadku wątpliwości co do respektowania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia Państwową Inspekcję Pracy o zaistniałych wątpliwościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu 2. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 3. Uproszczony kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4 4. Oświadczenie RODO – załącznik nr 5 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu (załącznik do SWIZ nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach