Przetargi.pl
Dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby projektu: „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca ” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0046/16-00/3

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99200 Poddębice, ul. Polna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (43) 678 31 13 , fax. (43) 678 31 13
  • Data zamieszczenia: 2017-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego
    ul. Polna 13
    99200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. (43) 678 31 13, fax. (43) 678 31 13
    REGON: 73001936500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu elektronicznego na potrzeby projektu: „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca ” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 - RPLD.11.03.01-10-0046/16-00/3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - „STAŻE ZAWODOWE POCZĄTKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca” realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 – RPLD.11.03.01-10-0046/16-00 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego - komputerów przenośnych z zainstalowanym systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i urządzeniem wskazującym (32 szt.) na potrzeby projektu: STAŻE ZAWODOWE POCZATKIEM KARIERY dla technika logistyka i technika handlowca” Szczegółowy opis części przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wymagania 1) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem. 2) Oferowany sprzęt musi bezwzględnie spełniać parametry określone dla każdego z nich określone przez Zamawiającego. 3) Dostawa realizowana transportem Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z fakturą VAT do Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00 w dniach roboczych. 5) Okres gwarancji określony w załącznik nr 2 do SIWZ należy traktować jako minimalny, wymagany przez Zamawiającego. Wykonawca może w ofercie określić dłuższy okres gwarancji który będzie odpowiednio punktowany, przy czym oferowany okres gwarancji nie może by dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku udzielenie w ofercie okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Zamawiający będzie przyznawał punkty na okres 60 miesięcy. 3. Ze względu ma specyfikę zamawianego produktu Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Użyte przez Zamawiającego nazwy własne i modele własne oznaczają klasę materiałów spełniających wymagania Zamawiającego. 4. Zmawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez oferty równoważne należy rozumieć materiały o właściwościach nie gorszych niż podane w SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach