Przetargi.pl
1. Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lubień. 2. Remont pokrycia dachowego budynku biblioteki oraz rozbudowa budynku Urzędu Gminy Lubień o projektowany dźwig osobowy

Gmina Lubień ogłasza przetarg

  • Adres: 32433 Lubień, Lubień
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 82 017 , fax. 18 26 82 035
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
    Lubień 50
    32433 Lubień, woj. małopolskie
    tel. 18 26 82 017, fax. 18 26 82 035
    REGON: 53774000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lubień. 2. Remont pokrycia dachowego budynku biblioteki oraz rozbudowa budynku Urzędu Gminy Lubień o projektowany dźwig osobowy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących zadań: 1. Modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Lubień. 2. Remont pokrycia dachowego budynku biblioteki oraz rozbudowa budynku Urzędu Gminy Lubień o projektowany dźwig osobowy. 2. Inwestycja obejmować będzie między innymi: a) remont (wymianę) kompletnej instalacji centralnego ogrzewania oraz remont i przebudowę instalacji technologicznej istniejącej kotłowni gazowej w budynku komunalnym nr 34, b) rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w budynku komunalnym nr 34, c) termomodernizacje budynku administracyjnego Urzędu Gminy w obejmującą : - ocieplenie ścian zewnętrznych, - ocieplenie stropu nad II piętrem budynku (strop do poddasza), - wymianę okien, - wymianę drzwi zewnętrznych, d) remont istniejącej kotłowni gazowej wraz z rozdzielaczami c.o. w budynku komunalnym nr 50, e) termomodernizację budynku komunalnego nr34 obejmującą: - ocieplenie ścian zewnętrznych o grubości 38cm, - ocieplenie ścian zewnętrznych pokrytych blachą, - ocieplenie stropu nad częścią S-E (południowo – wschodnią) i zapleczem sali balowej, - ocieplenie stropu nad salą balową i biurem, - ocieplenie stropu nad pokojem 114, - ocieplenie stropu nad balkonem w pom. 201, - wymiana starych okien i montaż nawiewników higrosterowanych w wymienianych oknach, - wymiana starych drzwi zewnętrznych, - montaż nawiewników higrosterowanych ściennych w sali balowej, f) montaż ogniw fotowoltaicznych, oraz wykonanie dźwigu osobowego zewnętrznego w budynku komunalnym nr 50 jak również remont dachu w budynku komunalnym nr 34 (nad biblioteką). 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w przedmiarach robót (Załącznik Nr 3 do SIWZ), dokumentacji projektowej (Załącznik Nr 2 do SIWZ) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 4. Wszelkie użyte w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i technicznej nazwy własne producentów lub nazwy konkretnych marek lub produktów nie oznaczają obowiązku ich stosowania, a Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiałów lub produktów równoważnych, tj. materiałów lub produktów o właściwościach nie gorszych niż wskazane. 5. W przypadku rozwiązań równoważnych, zaoferowanych przez wykonawcę zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i produkty objęte przedmiotem zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i uzyskać jego akceptację. 6. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych wykonujących czynności polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §n1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. Celem zweryfikowania niniejszego Zamawiający wymaga złożenie oświadczenia przez wykonawcę o spełnieniu w/w warunku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego złożenia aktualnego oświadczenia przez Wykonawcę na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający przewiduje karę umowną – w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach