Przetargi.pl
95/Ckt/09/UM/FZ

Komenda Główna Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-642 Warszawa, ul. Puławska 148/150
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6012044, 601 59 75 , fax. 022 6011857
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-642 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6012044, 601 59 75, fax. 022 6011857
    REGON: 01213749700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    95/Ckt/09/UM/FZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 33000 par skarpet letnich i 33000 par skarpet zimowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 183170004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - należycie wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, minimum jedną dostawę, w ilości nie mniejszej niż 4000 par skarpet, zrealizowaną w ciągu 12 miesięcy; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, należytego wykonania w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, minimum jednej dostawy, Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wykaz zrealizowanych zamówień, zawierający informacje potwierdzające spełnienie wymagań, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania i nazwy odbiorcy. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że dostawa została wykonana należycie 4. Ponadto Wykonawca musi złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, b) wzór oferowanego wyrobu zgodny z wymaganiami Specyfikacji Technicznej na skarpety letnie (ST-4/KGP/2008) oraz na skarpety zimowe (ST-16/KGP/2008), oznakowany nazwą firmy w rozmiarze: - skarpety letnie - 28/29 - 1 para, - skarpety zimowe - 28/29 - 1 para, c) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań zgodnie z punktem 7 a) Specyfikacji Technicznej dla skarpet letnich (ST-4/KGP/2008) oraz zgodnie z punktem 7 a) Specyfikacji Technicznej dla skarpet zimowych (ST-16/KGP/2008). Parametry w dokumentach muszą być określone w takich samych mianach jak w Specyfikacjach Technicznych przedmiotów zamówienia. Badania muszą być wykonane w laboratoriach akredytowanych. Wymagania i parametry na surowce i wyrób powinny być zgodne z normami wymienionymi w dokumentacji lub normami je aktualizującymi. d) dokumenty (np.: zaświadczenia, oświadczenia, deklaracje, wyniki badań, certyfikaty) potwierdzające spełnienie wymagań zgodnie z Tabelą 1 dla Lp. 2,3,4,5 Specyfikacji Technicznej ST-4/KGP/2008 dla skarpet letnich oraz z Tabelą 1 dla Lp. 3,4,5,6 Specyfikacji Technicznej ST-16/KGP/2008 dla skarpet zimowych. Wymagania i parametry na surowce i wyrób powinny być zgodne z normami wymienionymi w dokumentacji lub normami je aktualizującymi. Egzemplarz poglądowy skarpet letnich oraz skarpet zimowych do wglądu w siedzibie zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach