Przetargi.pl
7/POIN/4651/2009

Jednostka Wojskowa 4651 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-929 Gdynia,
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6268012 , fax. 058 6268275
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4651
    81-929 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6268012, fax. 058 6268275
    REGON: 19048063300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    7/POIN/4651/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja (jedna) i naprawa systemów alarmowych, telewizji przemysłowej i kontroli dostępu oraz systemów p. poż zintegrowanych z systemem alarmowym w kompleksie nr 6033 Jednostki Wojskowej Nr 4651 w Gdyni Babie Doły. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.Posiadają kancelarię tajną i pomieszczenia umożliwiające prowadzenie prac z dokumentacją niejawną; rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz. U. Nr 208, poz. 1741), decyzja nr 326/MON z dnia 25.10.2004, w sprawie udzielania w resorcie Obrony Narodowej zamówień objętych tajemnicą państwową oraz jeżeli wymaga tego istotny interes bezpieczeństwa państwa (Dz. Urz. MON z 2004 r. Nr 14, poz. 154), Ustawa z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2005 r., Nr 196,poz. 1631 z późń. zm.); Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww. warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków określonych w niniejszej SIWZ Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.); 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług o podobnym zakresie i charakterze - załącznik nr 8 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 4.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 9 do SIWZ - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień: licencje zabezpieczenia technicznego (pierwszego stopnia dla pracowników odpowiedzialnych za instalację urządzeń elektronicznych oraz drugiego stopnia dla pracowników nadzoru), świadectwo autoryzacji producenta systemu Szerszeń, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego o klauzuli co najmniej POUFNE, zaświadczenia o przeprowadzonym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych oraz zakres wykonywanych czynności przez pracowników Wykonawcy. W wykazie należy również ująć pełnomocnika ochrony, kierownika kancelarii tajnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w każdym czasie do umów o pracę lub umów cywilnoprawnych zawartych z pracownikami zatrudnionymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i ludzkiego innego podmiotu, wraz z wykazem o którym mowa powyżej składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł na okres realizacji zamówienia wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu umowy ubezpieczenia; 6.Oświadczenie o spełnianiu wymagań art.22 ust.1 pkt.1, 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 5 do SIWZ 7.Oświadczenie o nie spełnianiu przesłanek art. 24 ust.1 i 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - załącznik nr 6 do SIWZ; 8.Oświadczenie o posiadaniu kancelarii tajnej i pomieszczeń umożliwiających prowadzenie prac z dokumentacją niejawną - załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach