Przetargi.pl
7/LEKI/DCZP/2014/P- drugie postępowanie - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-226 Wrocław, ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 77 66 212 , fax. 71 77 66 229
  • Data zamieszczenia: 2014-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
    ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18 18
    50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 77 66 212, fax. 71 77 66 229
    REGON: 02118481900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    7/LEKI/DCZP/2014/P- drugie postępowanie - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 2 do SIWZ(formularz cenowy), w/g nazwy handlowej i powinien być traktowany jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Zamawiający dopuszcza zamienniki leków. Zamiennik musi zawierać tą samą substancję czynną, to samo spektrum działania, dawkę. W takim przypadku należy podać nazwę handlową oferowanego odpowiedniego preparatu w kolumnie 3. Użyte w specyfikacji nazwy nie sugerują producenta.3.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej niż podana, lecz zbliżonej, pojemności - zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone. Dopuszcza się inną wielkość opakowania jednostkowego niż podana przez Zamawiającego w kolumnie 6 Formularza cenowego - wymagane jest wówczas wypełnienie kolumny 15 przedmiotowego załącznika. 4.Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 5.Wymagany termin dostaw produktów objętych przedmiotem zamówienia bezpośrednio do apteki Zamawiającego w dniach roboczych w godzinach 08:00 -14:00 - wg bieżących potrzeb DCZP sp. z o. o., w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia ich przez aptekę DCZP sp. z o. o. telefonicznie z potwierdzeniem faksem.6.Wymagany minimalny termin ważności produktów - 9 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać termin ważności krótszy niż 9 miesięcy od daty dostawy.7.Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 24-ro godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych, o ile zaistnieje taka potrzeba. 8.W kolumnie 3 załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę handlową oferowanego produktu tożsamą z nazwą produktu użytą (podaną) w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.9.Dla opisanej w kolumnie 4, załącznika nr 2 do SIWZ, postaci farmaceutycznej Zamawiający dopuszcza :-Zamienne zaoferowanie tabletek, tabletek powlekanych, tabletek drażowanych, drażetek , kapsułek, kapsułek twardych, kapsułek elastycznych itp.-Zamienne zaoferowanie fiolek ,ampułek, ampułkostrzykawek itp.-Zamiennie zaoferowane tabletek (powlekanych) o kontrolowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o modyfikowanym uwalnianiu, tabletek (powlekanych) o zmodyfikowanym uwalnianiu , tabletek (powlekanych )o przedłużonym działaniu ,itp. -Zamienne zaoferowanie tabletek dopochwowych, globulek dopochwowych, globulek, kapsułek dopochwowych itp.-Zamienne zaoferowanie czopków doodbytniczych, globulek doodbytniczych, kapsułek doodbytniczych itp.10.Użyte przez zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ określenie opakowanie należy rozumieć jako: flakon, fiolka, butelka, pojemnik itp.11.Wykonawca zobowiązany jest do podania w kolumnie 14 do każdego zaoferowanego produktu leczniczego, jaki obowiązuje rodzaj ceny : urzędowa /U/, rynkowa /R/-waloryzacja wg GUS, produkty z importu /W/-zmiany cen w przypadku zmiany kursu walut. 12.Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ciągu 3-ch dni roboczych od ich zgłoszenia faksem. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. 13.Wymagany termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów wraz z potwierdzeniem ich odbioru przez Zamawiającego.14.Transport (warunki dostawy do Zamawiającego) przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej.15. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia (z każdą partią każdego produktu) ulotkę w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania.16.Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:dla zadania nr 1 w wysokości:44,00 zł, dla zadania nr 2 w wysokości:8,00 zł,dla zadania nr 3 w wysokości:1020,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3)gwarancjach bankowych;4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póżn. zm.).4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: 69 1130 1033 0018 8169 3820 0001; za datę wpływu wadium przyjmuje się dzień uznania rachunku Zamawiającego.5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji:1) z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta;2)gwarancja musi być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela gwaranta;3) z treści dokumentu gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami ustawy Pzp 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, w godz. 8.?? - 14.??, najpóźniej do terminu składania ofert.7.Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. Brak dowodu wniesienia wadium stanowić będzie podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania.8.Zwrot wadium nastąpi w trybie i okolicznościach określonych w przepisach ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dczp.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach