Przetargi.pl
65 09 Przetarg nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 206 000 EURO na dostawy odczynników i sprzętu do oznaczania grup krwi i wykonywania prób zgodności dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 93-513 Łódź, ul. Pabianicka 62
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6895910, 6895912 , fax. 042 6895911
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika
    ul. Pabianicka 62 62
    93-513 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6895910, 6895912, fax. 042 6895911
    REGON: 00029540300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    65 09 Przetarg nieograniczonego o wartości nie przekraczającej 206 000 EURO na dostawy odczynników i sprzętu do oznaczania grup krwi i wykonywania prób zgodności dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet 1 Odczynniki do oznaczania grup krwi 1 Krwinki wzorcowe konserwowane do wykrywania przeciwciał : a) w płynie konserwującym * amp. 3 - 5 ml 1 650 ml b) w odczynniku Liss amp. 3 - 5 ml 16 500 ml c) do układu ABO amp. 3 - 5 ml 2 750 ml d) do kontroli ujemnych wyników testu PTA amp. 1-3ml 1 500 ml Pakiet 2 Odczynniki do oznaczania grup krwi : 1 Papaina STL amp. 2-3 ml 2 500 ml 2 Standard anty - D amp. 1,5 - 2 ml 2 500 ml Pakiet 3 Odczynniki do oznaczania grup krwi : 1 Surowice wzorcowe monoklonalne : a) anty A - klon Birma 1 (zabarwione na niebiesko) amp. 4 - 10 ml 3 000 ml b) anty A - inny klon (zabarwione na niebiesko) amp. 4 - 10 ml 3 500 ml c) anty B - klon LB 2 (zabarwione na żółto) amp. 4 - 10 ml 3 000 ml d) anty B - inny klon (zabarwione na żółto) amp. 4 - 10 ml 3 500 ml e) anty D - Blend amp. 4 - 10 ml 3 500 ml f) anty D - Rum 1 amp. 4 - 10 ml 3 500 ml g) anty K amp. 2 - 10 ml 30 ml h) anty k amp. 2 - 10 ml 30 ml 3 Surowica anty A1 (dolichotest) amp. 1 - 3 ml 10 ml i) anty Cw amp. 2 - 10 ml 30 ml j) anty C amp. 2 - 10 ml 30 ml k) anty c amp. 2 - 10 ml 30 ml l) anty E amp. 2 - 10 ml 30 ml m) anty e amp. 2 - 10 ml 30 ml Pakiet 4 Odczynniki do oznaczania grup krwi : 1 Surowica antyglobulinowa poliwalentna amp. 3 - 10 ml 13 000 (IgG + C3d) lub (IgG + C3b, C3d) * Pakiet 5 Odczynniki do oznaczania grup krwi : 1 Surowica antyglobulinowa monowalentna (C3d C3b) amp. 2 - 10 ml 25 ml 2 Surowica antyglobulinowa monowalentna (zabarwiona na zielono (IgG) amp. 2 - 10 ml 60 ml Pakiet 6 Odczynniki do oznaczania grup krwi : 1 Odczynnik Liss (do przechowywania w temp. pokojowej) butelki 100 - 250 ml 75 000 ml 2 Odczynnik PBS (sól fizjologiczna buforowana)w kanistrach plastikowych kanister plastikowy 400 - 600 mł 2 500 000 ml Pakiet 7 Odczynniki i sprzęt do oznaczania grup krwi : 1 Odczynniki i akcesoria do metody żelowej, do wirówki ID Centrifuge 12 S II Mikrotyping System Diamed ID, umożliwiające wykonanie testów: a) kartoniki do pośredniego i bezpośredniego odczynu antyglobulinowego - na 9600 oznaczeń screeningu przeciwciał 9 600 ozn. b) kartoniki do pośredniego i bezpośredniego odczynu antyglobulinowego z IgG - na 400 oznaczeń screeningu przeciwciał 400 ozn. c) kartoniki do testu LEN - na 9600 oznaczeń screeningu przeciwciał 9 600 ozn. d) końcówki do pipety automatycznej ( pipeta firmy DiaHem, do metody żelowej ) 160 000 szt. e) roztwór bromeliny do stosowania w testach enzymatycznych w metodzie żelowej, opak. 50 - 200 ml 6 400 ml f) odczynnik do przygotowywania zawiesiny krwinek w metodzie żelowej, opak. 50 - 200 ml 2 000 ml Pakiet 8 Sprzęt do oznaczania grup krwi : 1 Probówki polistyrenowe (przezroczyste, okrągłodenne) poj. 7 ml średnica 13 mm długość 100mm 180 000 szt. 2 Próbówki polistyrenowe okrągłdenne przezroczyste poj. 4 ml średnica 12 mm długość 75mm 100 000 szt. 3 Pipetki Pasteura z polistyrenu poj. 1-4ml, dł 60-85 mm 5 000 szt. Pakiet 9 Sprzęt do oznaczania grup krwi : 1 Płyty plastikowe do oznaczania grup krwi 40 000 ozna czenie (7 zagłębień reakcyjnych na 1 oznaczenie grupy krwi, 5 oznaczeń na płycie) na 40 000 oznaczeń 2 Płyty plastikowe do oznaczania grup krwi 20 000 ozna czenie 6 zagłębień reakcyjnych na jedno oznaczenie grupy krwi, 5 oznaczeń na płycie) na 20 000 oznaczeń Pakiet 10 1 Pisaki laboratoryjne do szkła, standardowe, pozwalające na trwały zapis na szkle i plastiku, niezmywalne wodą, permanentne, o średniej grubości, w kolorze czarnym lub niebieskim 360 szt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336961006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przesłanki z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Przesłanki z art. 24 ust.1 ustawy 4. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wszystkie zamówienia wykonane zostały z należytą starannością lub w przypadku powstania szkody została ona dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. 5. W stosunku do firmy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości zawarto układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 6. Nie występują zaległości we wnoszeniu podatków, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3 7. Nie występują zaległości we wnoszeniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, za wyjątkiem okoliczności wskazanych szczegółowo przepisem art. 24 ust. 1 pkt. 3 8. * Żaden ze wspólników (spółki jawne), partnerów oraz członków zarządu (spółki partnerskie), komplementariuszy (spółki komandytowe oraz komandytowo -akcyjne), członków organu zarządzającego (osoby prawne) oraz jeśli oferent jest osobą fizyczna nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 9. Wobec podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne 11. Nie wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub nie posługiwanie się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 12. Złożenie prawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania 13.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP. 14.Materiały producenta potwierdzające spełnianie wymogów dot. opisu przedmiotu zamówienia. 15.Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) i oświadczeń:1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Oświadczenie z art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt.1 pkt 1, pkt. 6, pkt.7, pkt. 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert); 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). b) pkt. 8. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). B. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. A zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Deklaracja Zgodności producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), 5.Certyfikat CE jednostki notyfikowanej (dotyczy klasy wyrobu medycznego:I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III). 6.Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.4.2004 r. o Wyrobach Medycznych - w takim wypadku załączyć stosowne oświadczenie). 7. Opis zestawów diagnostycznych lub katalogi, opisy przedmiotu zamówienia w języku polskim potwierdzające wymagane parametry zamawianego przedmioty (jeśli oryginalne katalogi, opisy są w innym języku to Wykonawca wraz z oryginalnym katalogiem, opisem dostarczy tłumaczenie na język polski) 8.Oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach