Przetargi.pl
58.22 Utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, Żeromskiego 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 7800146 , fax. 17 7800146
  • Data zamieszczenia: 2022-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
    Żeromskiego 22
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 7800146, fax. 17 7800146
    REGON: 000308637
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    58.22 Utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Szpitalu Specjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie i serwis Zintegrowanego Systemu Informatycznego w SzpitaluSpecjalistycznym im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, w tym:USŁUGI GWARANCYJNE1. Zespoły świadczące usługi wyłącznie na potrzeby systemu.2. Aktualizacja Systemu w zakresie niezbędnym do naprawy błędów.3. Aktualizacje wykonywane w dni robocze, w godzinach 8:00-17:00.4. Modyfikacje Systemu uwzględniające zmieniające się przepisy prawa powszechnie obowiązującego lub zarządzeniajednostek nadrzędnych takich jak Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia wzakresie modułów Systemu posiadanych przez Zamawiającego w dacie zawarcia umowy serwisowej.5. Aktualizacja Systemu do nowych wersji.6. Ilość osób upoważnionych do obsługi zgłoszeń: Pracownicy Sekcji Informatycznej i 5 osób wskazanych placówek szpitala.7. Dostęp do portalu CGM CONNECT (m.in. dokumentacja, forum użytkowników, lista zmian prawnych).8. Monitoring pracy kluczowych elementów systemu.9. Wysyłka biuletynu informacyjnego CGM.10. Dostęp do internetowego Systemu Obsługi Zgłoszeń CGM: 24/711. Możliwość udziału w cyklicznych webinariach szkoleniowych CGM12. Możliwość zgłaszania błędów za pośrednictwem Centrali Telefonicznej (CT)13. Dedykowany opiekun klienta dostępny w trybie 8/5 (dni robocze: Pon.-Pt. 8:00-16:00)14. Wsparcie domenowych zespołów kompetencyjnych15. Dostęp do stanowiska konsultanta Biura Obsługi Klienta w trybie 8/5 (dni robocze: Pon.-Pt. 8:00-16:00)16. Dedykowana linia telefoniczna dla błędów blokujących17. Dedykowany opiekun Biura Obsługi Klienta18. Raportowanie stanu realizacji Umowy19. Czas reakcji na Błędy blokujące (Status VERY HIGH): 2h20. Czas reakcji na Błędy krytyczne (Status HIGH): 4h roboczych21. Czas reakcji na usterki: 8h roboczych22. Czas naprawy Błędów blokujących (Status VERY HIGH): 16h23. Czas naprawy Błędów krytycznych (Status HIGH): 40h roboczych24. Czas naprawy Usterki (pozostałe): 240h roboczychUSŁUGI SERWISOWEUsługi związane z zakresem rozliczeń, raportowania i sprawozdawczości1. Asysta konsultanta przy rozliczeniach z NFZ2. Konsultacje w zakresie rozliczeń i sprawozdawczości3. Konsultacje w zakresie tworzenia nowych raportów i wydruków4. Przygotowanie dedykowanych raportów i wydruków5. Pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. NarodowegoFunduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego urzędu, banków)Usługi związane z infrastrukturą IT6. Aktualizacja silnika bazy danych (pod warunkiem wsparcia producenta i praw do aktualizacji produktu)7. Aktualizacja systemów operacyjnych i wirtualizacyjnych (pod warunkiem wsparcia producenta i praw do aktualizacjiproduktu)8. Aktualizacja dostarczonych narzędzi administratora (np. narzędzie do monitoringu, wykonywania kopii zapasowych)9. Konsultacje z zakresu mechanizmów bezpieczeństwa (kopie bezpieczeństwa, odzyskiwanie danych z kopii zapasowych)10. Konsultacje w zakresie administrowania systemem operacyjnym i rozszerzeniami sprzętowymi11. Konsultacje w zakresie administrowania silnikiem bazy danych12. Konsultacje w zakresie administrowania siecią i urządzeniami sieciowymi13. Konsultacje w zakresie administrowania środowiskiem VMware14. Instalacja i konfiguracja dodatkowego systemu CGM wykonywania kopii zapasowych pomiędzy serweramiKonsultacje15. Wsparcie w zakresie rekonfiguracji modułów i funkcjonalności Systemu16. Doradztwo w zakresie rozbudowy Systemu o kolejne moduły17. Możliwość zgłoszenia uwag i propozycji modyfikacji Systemu za pomocą Systemu Obsługi Zgłoszeń18. Telefoniczne konsultacje w zakresie obsługi Systemu19. Konsultacje w zakresie optymalnego wykorzystania oraz dostosowania SystemuROZLICZENIE DODATKOWYCH USŁUG1. Pakiet godzin miesięcznie na usługi serwisowe, bez możliwości przenoszenia niewykorzystanych godzin na kolejnemiesiące: nie mniej niż 10
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach