Politechnika Warszawska Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 00-662 Warszawa, ul. Koszykowa 75
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6219312, 2347487 , fax. 22 6257460
- Data zamieszczenia: 2013-07-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych
ul. Koszykowa 75 75
00-662 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6219312, 2347487, fax. 22 6257460
REGON: 00000155400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mini.pw.edu.pl/tikiwiki/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
50 interaktywnych zadań matematycznych skierowanych do uczennic - Nr ref. WMiNI-39/162/AM/13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest produkcja 50 /pięćdziesięciu/ interaktywnych zadań matematycznych skierowanych do uczennic o założeniach merytoryczno-metodycznych i parametrach technicznych podanych w rozdziale 2 SIWZ i Załączniku nr 1 do SIWZ. W dalszej części SIWZ i załącznikach do SIWZ oraz Umowie Producenckiej przedmiot zamówienia nazywany jest interaktywnymi zadaniami. - Na przedmiot zamówienia składa się 50 interaktywnych zdań matematycznych podzielonych na 5 /pięć/ modułów merytorycznych prezentowanych na 5 wyspach Archipelagu Matematyki: Matematyka dyskretna i kombinatoryka, Teoria liczb, Logika i teoria mnogości, Algebra, Geometria. - Wykonawca może wybrać do realizacji dowolną liczbę modułów podanych niżej: - I MODUŁ Matematyka dyskretna i kombinatoryka - II MODUŁ Teoria liczb - III MODUŁ Logika i teoria mnogości - IV MODUŁ Algebra - V MODUŁ Geometria - Wykonawca może opracować koncepcję realizacyjną dla całości przedmiotu zamówienia, czyli 5 scenariuszy i 5 pilotów lub dla każdego wybranego przez siebie modułu. - Wykonawca opracowuje scenariusz interaktywnego zadania-pilota do każdego wybranego przez siebie modułu. 1. Założenia merytoryczne 1.1. Odbiorcy serii interaktywnych zadań: uczniowie szkół licealnych, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki odbioru interaktywnych zadań i sposobu uczenia się dziewcząt. - 1.2. Podstawowe cele - 1.2.1. Zachęcenie uczniów do zainteresowania się matematyką przez przedstawienie w sposób intrygujący i nietypowy faktów i odkryć dotyczących zagadnień matematycznych. - 1.2.2. Wywołanie aktywności uczniów podczas rozwiązywania problemów matematycznych poprzez prezentację zagadnień z programu szkolnego w sposób zrozumiały, atrakcyjny i wymagający samodzielnego myślenia. - 1.2.3. Kształtowanie u uczniów aktywnej i twórczej postawy wobec problemów i zagadnień matematycznych, zwłaszcza rozwiązywania nieschematycznych zadań. - 1.2.4. Rozwijanie zdolności poznawczych, dociekliwości w stawianiu pytań i szukaniu odpowiedzi, kształtowanie umiejętności logicznego argumentowania, rozwijania abstrakcyjnego myślenia i rozumowania. - 2. Zawartość merytoryczna - 2.1. Interaktywne zadania będą zawierać wybrane zagadnienia z 5 /pięciu/ działów matematyki: Matematyka dyskretna i kombinatoryka, Teoria liczb, Logika i teoria mnogości, Algebra, Geometria. 2.2. Materiał będzie nawiązywał do elementów z podstawy programowej w liceum - liczby rzeczywiste, wyrażenia algebraiczne i nierówności, funkcje, ciągi, trygonometria, planimetria, geometria na płaszczyźnie kartezjańskiej, stereometria, elementy statystyki opisowej, teoria prawdopodobieństwa i kombinatoryka, rachunek różniczkowy. - 2.3. Interaktywne zadania będą stanowiły środek dydaktyczny /narzędzie/ do wykorzystania na lekcjach matematyki i zajęciach pozalekcyjnych w liceum, a także do samodzielnej pracy zainteresowanych uczniów na platformie Archipelag Matematyki. - 2.4. Zamawiający przewiduje możliwość zamieszczenia na platformie Archipelagu Matematyki materiałów uzupełniających, które w razie potrzeby doprecyzują niektóre elementy zawarte w zadaniach interaktywnych /definicje, reguły dowodzenia itp/. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 921100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacyjna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie w oparciu o dostarczone materiały oraz obowiązującą podstawę programową koncepcji, przygotowanie scenariusza oraz produkcja filmów edukacyjnych przeznaczonych do zamieszczenia na platformie edukacyjnej ORPEG.
Dodano: 2013-11-28 - Produkcja 50 (pięćdziesięciu) matematycznych zadań interaktywnych skierowanych do uczennic - Nr ref. WMiNI-39/140/AM/13
Dodano: 2013-06-28 - Produkcja 35 prezentacji multimedialnych zawierających montaż video, audio, animacje HTML5 z elementami interaktywnymi - Nr ref. WMiNI-39/80/AM/13
Dodano: 2013-05-16 - 50 matematycznych zadań interaktywnych skierowanych do uczennic - Nr ref. WMiNI-39/78/AM/13
Dodano: 2013-05-10 - Produkcja 25 (dwudziestu pięciu) wykładów w technologii audiovideo przedstawiających dowody matematyczne
Dodano: 2013-04-24 - Produkcja filmowych wywiadów z wybitnymi matematykami
Dodano: 2012-10-26 - Produkcja animacji w technologii HTML5 obrazujących niezwykłe zjawiska matematyczne
Dodano: 2012-09-17 - Produkcja interaktywnych zadań matematycznych skierowanych do uczennic
Dodano: 2012-09-14 - Produkcja prezentacji multimedialnych, zawierających montaż video, audio, animacji HTML5, z elementami interaktywnym.
Dodano: 2012-09-13 - Produkcja wykładów w technologii audiovideo przedstawiających dowody matematyczne
Dodano: 2012-08-10