Przetargi.pl
4WOG 1200.2712.65.2020 Wykonanie napraw bieżących cystern paliwowych typu CDPO 4W na podwoziu pojazdu Star 266 będących na ewidencji 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i CD 5W na podwoziu po-jazdu mechanicznego Star 266 będącego na ewidencji JW 3390 Tarnowskie Góry w zakresie odtworzenia pełnej sprawności technicznej

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG 1200.2712.65.2020 Wykonanie napraw bieżących cystern paliwowych typu CDPO 4W na podwoziu pojazdu Star 266 będących na ewidencji 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i CD 5W na podwoziu po-jazdu mechanicznego Star 266 będącego na ewidencji JW 3390 Tarnowskie Góry w zakresie odtworzenia pełnej sprawności technicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i zakres zamówienia: Wykonanie napraw bieżących cystern paliwowych typu CDPO 4W nr rej.: UHO 8400, UHO 8750, UG 05925, UWR 1252 na podwoziu pojazdu Star 266 będących na ewidencji 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego i CD 5W nr rej UG 06157 na podwoziu pojazdu mechanicznego Star 266 będącego na ewidencji JW 3390 Tarnowskie Góry w zakresie odtworzenia pełnej sprawności technicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (doty-czy również podwykonawców), o ile wynika to z odrębnych przepisów: Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda: a) Certyfikat kwalifikowanej technologii spawania „WPQR” jako technolo-gię dopuszczoną i zatwierdzoną przez Delegaturę WDT Kraków; b) uprawnienia do wytwarzania, naprawiania i modernizacji urządzeń do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych, urządzeń do napeł-niania UiSW; c)uprawnień do naprawiania i modernizacji zbiorników, w tym cystern do przewozu materiałów niebezpiecznych klasy 3 wg ADR.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLU-CZENIA A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumen-ty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktu-alne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. In-formacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonaw-ców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Pełnomocnictwo, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Za-mawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgod-ność z oryginałem przez notariusza). W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmio-towe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezen-towania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w po-stępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo musi być załączone w formie pisemnej (oryginał lub ko-pia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 4. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymo-gami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy w szczególności z karami umownymi, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym doku-mencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wska-zanym w SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącz-nik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącz-nik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z dyspozycjami SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. IX SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącz-nik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na od-rębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne prze-widziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odręb-nym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykona-nie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wyko-nania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm (danych kontaktowych) podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formu-larzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie o zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności, zło-żone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie o okresie gwarancji złożone na formularzu ofertowym, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie o odległości warsztatu o siedziby Zamawiającego, zło-żone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie o lokalizacji – adresu warsztatu, złożone na formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym doku-mencie. B. Dokumenty które, każdy Wykonawca musi złożyć po otwarciu oferty. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wy-konawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia w BIP Zamawiającego pod adresem: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/ informacji z otwarcia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przed-stawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Każdy z członków konsorcjum lub podmiotów wspólnie ubiegają-cych się o zamówienie przedkłada stosowne oświadczenie. D. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum musi przedłożyć w ofercie lub na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w Rozdz. VI lit. A pkt 2, VI lit. B i lit. C SIWZ, pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale VI A za wyjątkiem dokumentu w punkcie 2 przedstawić łącznie. E. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodo-stępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samo-dzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadcze-nia lub dokumenty. F. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub doku-mentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub doku-mentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posia-danych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. UWAGA: Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia wa-runki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach