Przetargi.pl
4WOG 1200.2712.140.2019 Świadczenie usług przeglądu i konserwacji w 2020 r. urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych – w podziale na 8 zadań: ZADANIE NR 1 - Świadczenie usług przeglądu i konserwacji w 2020 r. urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Gliwice ZADANIE NR 2 - Przegląd i naprawa urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksie wojskowym w Bytomiu, Radzionkowie i Toszku administrowanych przez SOI Bytom ZADANIE NR 3 - Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji w kompleksach administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Lublińcu ZADANIE NR 4 - Konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w zasobach Sekcji Obsługi Infrastruktury Tarnowskie Góry ZADANIE NR 5 - Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach administrowanych przez SOI Katowice ZADANIE NR 6 - Wykonanie konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów Znajdujących się w SOI Krapkowice ZADANIE NR 7 - Świadczenie usług konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksach wojskowych w zasobach SOI Opole ZADANIE NR 8 - Wykonanie usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach znajdujących się w zasobach SOI Bielsko-Biała

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371, , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, , fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG 1200.2712.140.2019 Świadczenie usług przeglądu i konserwacji w 2020 r. urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych – w podziale na 8 zadań: ZADANIE NR 1 - Świadczenie usług przeglądu i konserwacji w 2020 r. urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Gliwice ZADANIE NR 2 - Przegląd i naprawa urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksie wojskowym w Bytomiu, Radzionkowie i Toszku administrowanych przez SOI Bytom ZADANIE NR 3 - Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji w kompleksach administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Lublińcu ZADANIE NR 4 - Konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w zasobach Sekcji Obsługi Infrastruktury Tarnowskie Góry ZADANIE NR 5 - Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach administrowanych przez SOI Katowice ZADANIE NR 6 - Wykonanie konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów Znajdujących się w SOI Krapkowice ZADANIE NR 7 - Świadczenie usług konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksach wojskowych w zasobach SOI Opole ZADANIE NR 8 - Wykonanie usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach znajdujących się w zasobach SOI Bielsko-Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. ZADANIE NR 1 - Świadczenie usług przeglądu i konserwacji w 2020 r. urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz urządzeń chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Gliwice. ZADANIE NR 2 - Przegląd i naprawa urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksie wojskowym w Bytomiu, Radzionkowie i Toszku administrowanych przez SOI Bytom ZADANIE NR 3 - Przegląd i konserwacja urządzeń wentylacji i klimatyzacji w kompleksach administrowanych przez Sekcję Obsługi Infrastruktury w Lublińcu ZADANIE NR 4 - Konserwacja urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji znajdujących się w zasobach Sekcji Obsługi Infrastruktury Tarnowskie Góry ZADANIE NR 5 - Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach administrowanych przez SOI Katowice ZADANIE NR 6 - Wykonanie konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów Znajdujących się w SOI Krapkowice ZADANIE NR 7 - Świadczenie usług konserwacji urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzatorów w kompleksach wojskowych w zasobach SOI Opole ZADANIE NR 8 - Wykonanie usługi konserwacji instalacji i urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w kompleksach administrowanych przez 4 WOG w Gliwicach znajdujących się w zasobach SOI Bielsko-Biała Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: dla zadania nr 1: załącznik nr 5, 6, 6a i 3 do SIWZ dla zadania nr 2: załącznik nr 7, 8 i 3 do SIWZ dla zadania nr 3: załącznik nr 9, 10 i 3 do SIWZ dla zadania nr 4: załącznik nr 11, 12, 12a i 3 do SIWZ dla zadania nr 5: załącznik nr 13, 14 i 3 do SIWZ dla zadania nr 6: załącznik nr 15, 16 i 3 do SIWZ dla zadania nr 7: załącznik nr 17, 18 i 3 do SIWZ dla zadania nr 8: załącznik nr 19, 20 i 3 do SIWZ Dodatkowe wymagania Osoby biorące udział w realizacji zamówienia powinny posiadać obywatelstwo polskie. W przypadku braku obywatelstwa polskiego powinny posiadać stosowne pozwolenie do wstępu obcokrajowców na teren chronionej jednostki i instytucji wojskowej zgodnie z Decyzją Nr 19/MON z dnia 24 stycznia 2017 r. Brak zgody w formie pozwolenia jednorazowego skutkował będzie nie wpuszczeniem na teren obiektów wojskowych przy czym nie może to być traktowane jako utrudnienie realizacji zamówienia przez Zamawiającego. Pracownicy Wykonawcy mają prawo do przebywania jedynie w rejonie wykonywania prac związanych z realizacją zamówienia, dostęp do innych pomieszczeń obiektu do których jest on konieczny do poprawnego wykonania przedmiotu umowy każdorazowo musi być uzgodniony z Zamawiającym (osobą odpowiedzialną za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego), oraz z przedstawicielem jednostki odpowiedzialnym za ochronę obiektu w którym prowadzone są prace. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przez osoby realizujące zamówienie oraz podwykonawców którym zleci prace zasad używania urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku zgodnie z Decyzją Nr 221 Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lipca 2012 r. Użytkowanie na terenie obiektu urządzeń do przetwarzania obrazu i dźwięku oraz telefonów komórkowych wymaga zgody Zamawiającego (osoby odpowiedzialnej za nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania wniosków dotyczących składu zespołu realizującego przedmiot zamówienia. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym oraz odpowiedzialnym za ochronę kompleksu w którym usługa będzie realizowana, umożliwi dokonanie przeszkolenia całego personelu odpowiedzialnego za realizację zadania w danym kompleksie przez osoby wyznaczone odpowiedzialne za nadzór nad systemem przepustkowym oraz systemem ochrony kompleksu. Powyższe wymaganie dotyczy również osób zgłaszanych jako dodatkowe w trakcie realizacji zamówienia. W związku z powyższym zgłoszenie zmiany pracowników lub pojazdów powinno odbyć się z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem do Zamawiającego. 2. Znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50730000 3. Przedmiotem zamówienia są usługi. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 8 zadań - części. Wykonawca może składać oferty na dowolną ilość części. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z wykonaniem związane z obsługą naprawczą. Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) co najmniej na okres realizacji zamówienia. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługę. Z zastrzeżeniem, że wykonawca nie może powierzyć wykonania całego zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenie całego zamówienia podwykonawcom oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe. 10. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty. 11. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; b) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) formularz cenowy, który stanowi załącznik do SIWZ w zależności na jakie zadania wykonawca składa ofertę. Wykonawca w formularzu cenowym musi podać wszystkie wymagane dane, w tym cenę dla każdej pozycji. Formularz cenowy musi być podpisany przez wykonawcę lub pełnomocnika. Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty, d) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera b niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 litera b niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera b niniejszej SIWZ. 5. Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej (złoży w kancelarii jawnej lub prześle pocztą) oświadczenie o treści załącznika nr 4 o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert a następnie działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów aktualnych na dzień złożenia potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp – nie dotyczy. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający informuje, iż wszystkie w/w dokumenty należy złożyć w formie pisemnej. Dokumenty powinny być przedstawione odpowiednio w oryginale lub jako kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z zastrzeżeniem pełnomocnictwa, którego kopia winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów które, każdego z nich dotyczą. 9. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI punkt 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach